جشنواره فرهنگی و هنری به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی خواهد درخشید

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال 2017 مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام است و این جشنواره به عنوان یک رویداد فرهنگی خواهد درخشید و در مجموعه کارنامه مشهد 2017 این رویداد ارائه خواهد شود.

کد مطلب: ۶۴۲۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، مهدی علی اکبر زاده در جلسه ستاد اجرایی سی و پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش اموزان برگزیده کشور اظهار کرد: رویداد مهم فرهنگی و هنری جدید با عنوان جشنواره سی و پنجم برگزار می شود و علت اینکه ما از طریق استان این کار را انجام می دهیم اول این است که نام خراسان رضوی و مشهد کار را تبرک می کند و هر مسئله و برنامه ای در این استان انجام می شود کاری حساب شده دقیق، قانونی ست

وی اظهار کرد: در سال 2017 مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام است و این جشنواره به عنوان یک رویداد فرهنگی خواهد درخشید و در مجموعه کارنامه مشهد 2017 این رویداد ارائه خواهد شود.

وی با بیان اینکه دانش اموزان هنرمند در این جشنواره حضور خواهند داشت گفت: مشارکت همه جانبه نیاز است و کار کار جمعی و پوششی است اثار فاخری از دانش اموزان در این جشنواره ارائه می شود و این دانش اموزان هنرمندان و فرهنگیان اینده کشور هستند.
علی اکبر زاده ادامه داد: ما امسال 9 عنوان کتاب ویژه جشنواره منتشر خواهیم کرد و نشریه ما ضمیمه ماه نامه تربیت خواهد شد.
وی افزود: امسال 2 هزار و دویست نفر مهمان داریم اعم از دانش اموز و داور همچنین 300 سرپرست مربی و عوامل اجرایی و در این مسابقات 20 کارگاه برگزار شود

وی گفت: خواهش من از عزیزان انعکاس خوب و قوی برنامه است است این همایش ظرفیت انعکاس بین المللی دارد از اثار فرهنگی و هنری دینی و اعتقادی گزارش تهیه شود.
در ادامه زهرا مظفر قائم مقام اداره کل فرهنگی و هنری اموزش و پرورش گفت: در تاریخ کار های بزرگ را مردان بزرگ انجام دادند و این کار بزرگ را غیر از خراسان رضوی نمی تواند انجام دهد.

وی ادامه داد: این که خراسان رضوی مرحله استانی را با ده هزار نفر برگزار می کند می تواند مرحله کشوری را با دو هزار نفر یه بهترین نحو برگزار کند.سه رشته امسال به این جشنواره اضافه شده و به همین علت تعداد شرکت کنندگان بیشتر شده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار