نمایشنامه‌های مصطفی رحماندوست برای کودکان منتشر شد

مجموعه هفت جلدی نمایشنامه‌های مصطفی رحماندوست با عنوان «آن، مان، نباران» توسط سوره مهر روانه بازار نشر شد.

کد مطلب: ۶۴۰۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ مجموعه «آن‌، مان، نباران» شامل آثار: جلد اول (یک بابا و یک مامان)، جلد دوم (یک مسواک و یک دندان)، جلد سوم (یک اخمو و یک خندان)، جلد چهارم (بهار بود و زمستان)، جلد پنجم (قصه گرگ و چوپان)، جلد ششم (قصه باغ و باغبان) و جلد هفتم (قصه ابر و باران) منتشر شد.

رحماندوست درباره این مجموعه گفت: مجموعه هفت جلدی «آن،‌ مان، نباران» برای گروه سنی الف و ب است. این نمایشنامه‌ها کوتاه و آهنگین هستند و با دو یا سه شخصیت اجرا می شوند.

وی افزود: هدفی که از نوشتن این مجموعه داشتم این است که بچه‌ها سر مسائل کم‌اهمیت بگومگو و دعوا نکنند و خودشان را برتر و مثبت‌تر از دیگران ندانند. در واقع هر موجودی یکسری ویژگی‌های مثبت دارد و یکسری ویژگی‌های منفی. ولی آن چیزی که مهم است در کنار هم بودن است. در این مجموعه آورده‌ام که کودک هم ابر باشد و هم باران. هم پدرباشد و هم مادر و...

رحماندوست همچنین اظهار داشت: نمایشنامه، مادر همه هنرهای دراماتیک است و باعث می‌شود کودک روی پای خودش بایستد. در مورد اینکه چقدر این مجموعه موفق خواهد بود بایستی منتظر بمانیم تا وارد بازار شود و مورد نقادی قرار گیرد.

این نویسنده و شاعر پیشکسوت حوزه کودک و نوجوان در پایان خاطرنشان کرد: «آن، مان، نباران» در حقیقت هفت نمایشنامه کوتاه برای اجرا در مهد کودک و مجموعه ای با رویکرد نهادینه کردن سبک زندگی از دوران خردسالی است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار