فرماندار اردبیل خبر داد:

تخصیص 4 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به ورزش استان اردبیل

فرماندار اردبیل از تخصیص 4 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به ورزش استان اردبیل در سال‌جاری خبرداد و افزود: 21 درصد از اعتبارات ورزشی در اختیار شهرستان اردبیل قرار گرفته است.

کد مطلب: ۶۳۸۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، جواد پاریاد زنجانی در حاشیه افتتاح سالن کشتی بازسازی شده سیدحاتمی اردبیل اظهار کرد: پیشکسوتان ورزش استان به خصوص کشتی گیران سرمایه‌های اصلی ورزش هستند، کشتی گیران اردبیلی یادآور فتوت و جوانمردی هستند که شهدایی مانند شهید برزگر، دیرین و جهازی نمونه‌هایی از این دلاورمردان ورزشی بودند .
وی افزود: ورزش نباید به تهدید تبدیل شود، باید در ورزش از بزرگان و پیشکسوتان درس بگیریم و روح جوانمردی و فتوت را سرلوحه خود قرار دهیم .
فرماندار اردبیل تاکید کرد: در اوج طرح مسائل سیاسی و اقتصادی کشور نظیر برجام، باز این ورزش است که حجم بزرگی از رسانه‌ها را به خود اختصاص می‌دهد و این در مقایسه با حوزه‌های دیگر و در مناسبت‌های مختلف قابل مشاهده است .
وی در ادامه با تاکید بر لزوم تامین بسترهای ورزشی لازم جهت گرایش جوانان به ورزش افزود: گرایش به ورزش باعث تقویت روحیه فتوت و جوانمردی و اخلاق مداری در بین جوانان می‌گردد .
زنجانی خاطرنشان ساخت: ایجاد نشاط در جامعه باید در دستور کار مسوولان ذیربط قرار گیرد و یکی از مؤلفه‌های مهم برای ایجاد نشاط در جامعه و کاهش افسردگی در بین اقشار مختلف و به ویژه جوانان توسعه زیرساخت‌های ورزشی و گرایش جوانان به ورزش است .
فرماندار اردبیل گفت: حرکت‌های اخیر در ورزش استان قابل تقدیر بود و ما نیز در تداوم برگزاری مسابقات و میزبانی رشته‌های مختلف ورزشی اعلام حمایت می‌کنیم .
زنجانی از تخصیص 4 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به ورزش استان در سال‌جاری خبرداد و افزود: 21 درصد از اعتبارات ورزشی در اختیار شهرستان اردبیل قرار گرفته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار