سجاد انوشیروانی در گفت و گو با پانا:

مرادی اطلاعات غلط به مردم می دهد/مقابل بازیکن سالاری ایستادم

سرمربی مستعفی تیم ملی وزنه برداری گفت: تا زمانی که مرادی در فدراسیون وزنه برداری است برنمی گردم چرا که او اطلاعات غلط می دهد و بایکن سالاری را رواج می دهد.

کد مطلب: ۶۳۷۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد

سجاد انوشیروانی پس از قبول استعفایش از سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری گفت: خوشحالم که این اتفاق افتاد و با استعفای من موافقت شد و برای تیم ملی وزنه برداری هم ارزو موفقیت دارم. یکی از مشکلات وزنه برداری ایران همین بازیکن سالاری است و من خیلی خوشحالم که با این مقوله مبارزه کردم.

وی ادامه داد: از همان روزی که استعفایم را اعلام کردم می دانستم که بالاخره با آن موافقت می شود و به همین دلیل هم بود که در جلسه دیروز شرکت نکردم چرا که جلساتی که در فدراسیون علی مرادی تشکیل می شود را به هیچ عنوان قبول ندارم. در این جلسات صورتجلسه ها تخلفاتی دارند و ترجیح دادم که بیشتر از این شان من به عنوان مربی پایین نیاید.

وی گفت: ما با شرایط سختی تیم را تحویل گرفتیم و از همه بدتر اینکه تقریبا با همان شرایط سخت تیم را ایده ال کردیم و واقعا در این دو سالی که در وزنه برداری خدمت کردم زجر کشیدیم اما فدراسیون کمترین خواسته ما را اجابت نکرد، تمام خط قرمز من انسجام تیمی بود و معتقد بودم که همه وزنه برداران باید در قالب یک تیم با هم تمرین کنند اما فدراسیون هر بار این خواسته من را به تعویق می انداخت.

انوشیروانی اظهار کرد: قبل از المپیک شرایط به گونه ای بود که نمیتوانستیم بر روی این مورد پافشاری کنیم، وزنه برداران باید برای المپیک اماده می شدند و نمی شد تیم را به حاشیه ببریم اما انتظارم این بود که بعد از المپیک فدراسیون این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند اما هربار از این موضوع سرباز میزدند و در اخر هم تصمیمی گرفتند که بازیکن سالاری مطلق بود، کدام مربی بااین شرایط می ماند که من دومی ان باشم، وقتی فدراسیونی ارزشی برای مربی قائل نشود دیگر از بقیه چه انتظاری خواهیم داشت.

سرمربی مستعفی تیم ملی وزنه برداری همچنین در مورد اظهارت مرادی گفت: مرادی اطلاعات غلط دارد و آنها را هم به همه اعلام می کند، او می گوید در همه کشورهای دنیا این موضوع مرسوم است و حتی کشوری مانند چین هر ورزشکاری با مربی اش تمرین می کند، در حالی که کشور چین تعدد وزنه بردارانش بسیار بالاست و اگر با چند مربی کار می کتند به این دلیل است اما در نهایت در تمامی مسابقات همه ورزشکاران زیر نظر یک کادرفنی هستند اما در ایران همه ساز خودشان را می زنند.

وی در پایان گفت: به هر روی من با موضوع بازیکن سالاری کنار نیامدم و خوشحالم که مقابل این تصمیم ایستادم برای کیانوش رستمی و راهی که فدراسیون وزنه برداری انتخاب کرده است ارزوی موفقیت دارم. من دین خودم را به وزنه برداری انجام دادم و امیدوارم دوباره روزی شرایط بازگشت داشته باشم البته به شرطی که مرادی در فدراسیون وزنه برداری نباشد و موضوع بازیکن سالاری هم دیگر در این رشته حرف اول را نزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار