هادی گل‌محمدی در سمت سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری همدان ابقا شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: هادی گل‌محمدی در سمت سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری همدان ابقا شد.

کد مطلب: ۶۳۷۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، امیرحسین اسکندریان با اشاره به انتخاب سرمربی فصل آینده تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: با اعتماد شهردار و هیئت‌مدیره سازمان و عملکرد مناسب هادی گل محمدی سرمربی فصل گذشته تیم و اینکه وی قرارداد دوساله نیز با باشگاه داشت برای فصل آینده نیز به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان معرفی شد.

وی افزود: تیم فوتبال شهرداری همدان فصل گذشته با عملکردی بسیار خوب تا یک‌قدمی صعود به لیگ دسته اول فوتبال پیش رفت که با بدشانسی از صعود بازماند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اهداف فصل پیش رو گفت: در فصل پیش رو باتجربه‌هایی که در فصل گذشته کسب کرده‌ایم باقدرت و توان بیشتر در جهت صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته اول فوتبال پیش خواهیم رفت.

اسکندریان عنوان کرد: هیئت‌مدیره باشگاه شهرداری همدان اعتماد کامل به سرمربی تیم دارند و حمایت‌های خود را از اهداف سرمربی اعلام کرده‌اند.

وی بابیان اینکه تیم فوتبال شهرداری همدان ثابت کرد بازیکنان و مربیان همدانی لیاقت و شایستگی رسیدن به این سطح رادارند، گفت: تیم فوتبال شهرداری همدان بدون ادعا و با ۸۰ درصد بازیکنان بومی و کادر فنی ۱۰۰ در صد بومی فصل گذشته یکی از مدعیان صعود به دسته بالاتر بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان نشان داد که با حمایت از ظرفیت‌های بومی این استان‌ می‌توان حرف برای گفتن داشت و تنها ملاک نتیجه‌گیری صرف هزینه‌های هنگفت و چندمیلیاردی نیست.

فرشید گل محمدی نیز به‌عنوان سرپرست و مدیر رسانه‌ای تیم و محمود کرمی به‌عنوان مدیر فنی تیم فوتبال شهرداری همدان منصوب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار