نماینده یزد در مجلس دانش آموزی:

افشای سوالات امتحان نهایی صحت دارد و باید این موضوع پیگیری شود

نماینده استان یزد در مجلس دانش آموزی کشور اظهار داشت: با توجه به مستندات موجود؛ شایعه افشای سوالات امتحان نهایی صحت دارد.

کد مطلب: ۶۳۶۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
«سید محمد حسین موسوی» در طی گفتگو با خبرگزاری پانا به موضوع لو رفتن برخی از سوالات امتحان نهایی اشاره کرد و گفت: در اواسط برگزاری امتحانات نهایی مقطع متوسطه ی دوره دوم (پایه تحصیلی سوم دبیرستان) شایعاتی مبنی بر لو رفتن سوالات پیش از آغاز امتحان پخش شد که متاسفانه همراه با پایان یافتن امتحانات این شایعات گسترده تر شد.
نماینده استان یزد در هشتمین دوره مجلس شورای دانش آموزی کشور، افزود: در ابتدا معاون امور متوسطه وزارت آموزش و پرورش این موضوع را تکذیب و سپس با پذیرش آن، لو رفتن سوالات را بی اثر در نتیجه امتحانات دانست.
موسوی اظهار داشت: واقعیت اینست که سوالات امتحان نهایی به علت برخی دلایل پیش از برپایی امتحان توسط عده ای سودجو افشا شده است که این امر موجب خدشه دار شدن حیثیت نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی به ویژه در بین دانش آموزان شده است.
مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در پایان خواستار شد: ما به عنوان نمایندگان منتخب دانش آموزان عزیز به دلیل شکایات فراوان از سوی برخی دانش آموزان از وزارتخانه می خواهیم برخورد جدی و سریع با این امر انجام بشود تا دیگر شاهد چنین موضوعات ناپسندی نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار