مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل:

مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان کشور در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل از برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور به میزبانی استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۶۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، احمد ناصری گفت: این مسابقات در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود و منتخبان مرحله استانی به مرحله کشوری راه می‌یابند .

وی یادآورشد: مسابقات قرآن، عترت و نماز در ۱۴ رشته شامل قرائت قرآن، ترتیل قرآن، حفظ قرآن، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز، اذان و مداحی برگزار می‌شود .

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تأکید کرد: ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی، رشد و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان، ایجاد انس و الفت بین ائمه اطهار و دانش‌آموزان، زمینه‌سازی برای ترویج مسائل قرآنی و زمینه‌سازی برای بهره‌مندی از مفاهیم نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه از اهداف این رویداد قرآنی است .

ناصری با بیان اینکه این رقابت‌ها از ۲۰ تیر تا ۲۸ تیرماه ۹۶ برگزار می‌شود، اضافه کرد: ۵۰۰ دانش‌آموز پسر و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر در این مسابقات حضور خواهند یافت .

وی به همکاری ۱۳۲ مربی در این مسابقات اشاره کرد و افزود: ۱۱۲ داور و ۱۵۰ نفر عوامل اجرایی نیز در برگزاری این مسابقات مشارکت دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار