تجلیل از فعالان فرهنگی مساجد در کرمان

خبرگزاری پانا:در آستانه بیستمین سالگرد تأسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد- از 60 فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان با محورهای فرهنگی، آموزشی و هنری در تالار عماد کرمان تجلیل شد.

کد مطلب: ۶۳۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به رویکرد تخصصی کردن کانون های فرهنگی و هنری مساجد اظهار داشت: هم اکنون 20 کانون فرهنگی و هنری در مرکز استان به صورت تخصصی فعالیت می کنند .

احمد سعیدی بر نقش موثر نسل جوان در فعالیتهای مساجد تاکید کرد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان از فعالیت 800 کانون فرهنگی و هنری در شمال و جنوب استان خبر داد و افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان افتخارات بسیاری را در سال 91 کسب کردند.

حجت الاسلام مهدی رضایی کسب رتبه برتر استان در نمایشگاه بزرگ دستاوردهای کانون‌های مساجد با جمع‌آوری بیش از 2 هزار اثر را از افتخارات کانونها عنوان کرد و افزود : 300 نخبه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان شناسایی و به مجموعه‌های مربوطه معرفی شدند.

وی با بیان اینکه از کرمان با عنوان پایگاه سرودهای انقلابی یاد می کنند، خاطرنشان کرد: استان کرمان در زمینه سرود رضوی توانسته رتبه اول کشور را کسب کند و در همین زمینه نیز بزودی سرود ملی کانون مساجد در کرمان تولید می‌شود .

لازم به ذکر است:اجرای سرود و افتتاح نمایشگاه همپای محراب و تجلیل از فعالان فرهنگی مساجد استان کرمان از جمله برنامه های این همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار