رئیس اوقاف و امور خیریه زرندیه در گفت و گو با پانا:

قدس سمبل فلسطین و محور وحدت جهان اسلام است

رئیس اوقاف و امور خیریه زرندیه گفت: قدس سمبل فلسطین و محور وحدت جهان اسلام است که صهیونیست ها با دست اندازی به این شهر، بقاء دولت جعلی شان را منوط به ادامه اشغال و یهودی سازی آن نموده اند.

کد مطلب: ۶۳۵۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام حمید کرمی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: مسلمانان و امت بزرگ اسلام باید برای مقابله با پدیده شوم صهیونیسم جهانی و دفع و نابودی آثار و پیامدهای آن، اهتمام ویژه نسبت به گرامیداشت روز قدس داشته باشند.

وی ادامه داد: اهمیت قدس شریف به دلیل آن است که این سرزمین مقدس، محل زندگی و بعثت انبیای الهی، نخستین قبله مسلمانان و محل معراج آسمانی پیامبر اعظم(ص (بوده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه زرندیه بیان کرد: ابتکار امام خمینی (ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس دشمنان اسلام و قدس شریف را غافلگیر کرد.

حجت الاسلام کرمی اظهار داشت: امام(ره) با این اقدام راهبردی، به رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آن فهماند که از این پس نه قدس و فلسطین، که هیچ مظلوم و محرومی در جغرافیای زمین، تنها نیست.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس امسال در حالی برگزار می شود که خاورمیانه و جهان اسلام در شرایط ویژه ای قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار