معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری خبر داد:

تمهیدات لازم جهت برگزاری سومین شب لیالی قدر

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری از آمادگی کامل شهرستان ری و آستان مقدس حضرت عبد العظیم حسنی( ع) جهت برگزاری سومین شب لیالی قدر خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۳۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،هادی تمهیدی در رابطه با برنامه سومین شب لیالی قدرافزود: برنامه های سومین شب از لیالی پر فیض قدر، طبق روال همه ساله برگزار می شود وپیش بینی های معمول انتظامی و ترافیکی نیز صورت گرفته وتقاضای ما از مردم این است که به هیچ عنوان به شایعات و اخبار غیرموثق توجه نکرده و هرگونه خبری را از تریبون رسمی و مسئولین اجرایی پیگیری کنند .
وی در ادامه، با اعلام این که خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی مطابق شب های اول و دوم قدر رایگان است، گفت: خطوط مترو، اتوبوس ها و همچنین تاکسی هایی که زائرین را از محل های تعیین شده به حرم حضرت عبدالعظیم (ع)می رسانند، مطابق دو شب گذشته رایگان است و با این پارکینگ های اطراف حرم برای پارک خودروهای شخصی زائرین، فعال است.

تمهیدی توصیه کرد: مردم عزیز از وسائط نقلیه عمومی استفاده کنندو از همراه داشتن وسایلی نظیر فلاکس، گاز پیک نیک و اقلام ممنوعی از این دست خودداری کنند، زیرا که نگهداری این وسایل در قسمت امانات مشکل هست .

/ خبرنگار: نغمه مختاری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار