جلسه کارگروه ماده 18 سرویس حمل و نقل دانش آموزان مدارس بانه تشکیل شد

در راستای سامان دهی و نحوه ی نظارت و ارزیابی بر سرویس های ایاب و ذهاب مدارس ، کارگروه ماده 18 سرویس حمل و نقل دانش آموزان مدارس بانه تشکیل جلسه داد .

کد مطلب: ۶۳۳۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،اعضای کارگروه ماده 18 سرویس حمل و نقل دانش آموزان اعم از نمایندگانی از مدیریت راهنمایی و رانندگی ، حمل و نقل پایانه ها ، حمل و نقل عمومی ، نماینده فرمانداری و آموزش و پرورش و تعدادی از کارشناسان، صبح امروز در دفتر معاون پشتیبانی مدیریت گرد هم آمدند.

در این نشست که با هدف سامان دهی سرویس ایاب و ذهاب مدارس ، تعیین نرخ وسایط نقلیه و نحوه ی نظارت و ارزیابی کار این سرویس ها برگزار گردید اعضا در مورد مشکلات سرویس های مدارس در سال گذشته و ارایه ی پیشنهادات در جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه بر اهمیت امر حمل و نقل دانش آموزان مدارس و شناسايي و تأیيد صلاحيت اخلاقي و رفتاري رانندگان قبل از باز گشايي مدارس تأکید شد و اعلام گردید رانندگان شخصي غير از رانندگان سرويس ها بايد گواهي صلاحيت رانندگي اخذ نمايند و تنها خودروهاي عمومي و كساني كه داراي گواهينامه هستند حق رانندگی سرويس ها را دارند و هم چنين صلاحيت رانندگي آن ها بايستي به تأیيد مدیریت راهور شهرستان برسد و معاينه فني معتبر و بيمه كامل سرنشين براي خودروها الزامي است.

در این جلسه کارشناس انجمن اولیا و مربیان مدارس مدیریت تعداد سرویس سازمان دهی شده در سال تحصیلی 96-95 را 350 سرویس ذکر کرد و نیز با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی و جابه جایی هایی که در مدارس صورت می گیرد ، پیش بینی تعداد سرویس برای سال تحصیلی آینده را حدود 370 سرویس اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار