تیم کبدی تالش جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد

رئیس هیات ورزشی کبدی تالش گفت: جواز حضور تیم ما در لیگ برتر ایران صادر شده و برای حضور مقتدرانه در رقابت های کشوری به حامیان مالی و حمایت مسئولان نیاز داریم.

کد مطلب: ۶۳۲۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،حداد رحیمی گفت: خاستگاه این رشته در گیلان، تالش است و ورزشکاران آن در کشور مطرح هستند و امیدواریم با حمایت مسئولان، تنها سهمیه ورزشی تالش در رقابت های ملی از دست نرود و بازیکنان ملی کبدی را با ورزشکاران تالش افزایش دهیم.
وی اظهار کرد: ورزش کبدی تالش از سال 82 فعال شد و در سال 85 زیر نظر دانشگاه پیام نور این شهرستان ادامه فعالیت داد و در لیگ ساحلی، مقام سوم را کسب کرد و در لیگ سالنی جزو شش تیم برتر شده است.
وی ادامه داد: با توجه به هزینه بر بودن شرکت در مسابقات لیگ کشور، در دوره های گذشته تیم کبدی تالش از لیگ برتر به لیگ دسته یک تنزل کرده بود.
رحیمی ادامه داد: از 12 ورزشکار این رشته 7 نفر عضو اصلی و 5 نفر ذخیره هستند و در سالن رزمی شهدای شهید زمانیان تمرینات و فعالیت خود را انجام می دهند.
رئیس اداره ورزش و جوانان تالش نیز از اختصاص زمین به این رشته در ورزشگاه پوریای ولی خبر داد و گفت: اداره ورزش و وجوانان تالش به اندازه توان خود از این رشته حمایت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار