با حضور در دریاچه آزادی؛

استاندار اردبیل با رئیس فدراسیون قایقرانی دیدار کرد

استاندار اردبیل با حضور در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران ، با غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی کشور دیدار و گفت وگو کرد .

کد مطلب: ۶۳۲۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، در این دیدار مجید خدابخش با بیان این که اردبیل نشان داده یک استان ورزشکار پرور است ادامه داد : با توجه به زمینه ها و ظرفیت هایی که در زمینه گردشگری و جذب توریست وجود دارند، برنامه داریم بین این دو مقوله مهم ، هماهنگی هایی ایجاد شوند تا به بهترین نحو از پتانسیل استان به نفع جوانان استفاده کنیم .

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزبانی مسابقات بین المللی در اردبیل اظهار کرد : استان ما نشان داده که می تواند به خوبی رویدادهای بین المللی را میزبانی کند .

وی گفت : ما در استان به دنبال توسعه ورزش هستیم چراکه با توسعه ورزش و ایجاد نشاط می توان جوانان مستعد استان را فعال کرد و تحقیقات علمی هم نشان داده اند که توسعه ورزش بسیاری از مشکلات اجتماعی را کاهش می دهد .

خدابخش خاطر نشان کرد : مناطق بسیار مناسبی در استان اردبیل وجود دارند که می توانیم از آن ها برای توسعه ورزش و از جمله قایقرانی به بهترین شکل استفاده کنیم .

استاندار اردبیل در خصوص میزبانی مسابقات بین المللی قایقرانی تصریح کرد: برای میزبانی رویدادهای ورزشی بین المللی در استان آمادگی کامل وجود دارد و امیدوارم با همکاری فدراسیون از همه ظرفیت های استان در قایقرانی هم استفاده و در آینده اردبیل به قطب قایقرانی ایران تبدیل شود .

خدابخش در پایان تاکید کرد: بنا داریم از ورزش برای توسعه استان استفاده کنیم و امیدواریم فدراسیون قایقرانی در این مسیر همراه ما باشد و بتوانیم برنامه های مشترکی را در جهت افتخار میهن عزیزمان انجام دهیم .

رئیس فدراسیون قایقرانی کشور هم در این دیدار ، ضمن ابراز خرسندی از دیدگاه و علاقه استاندار اردبیل به ورزش گفت: برای توسعه قایقرانی در اردبیل باید همه ، دست به دست هم دهیم و پیشرفت این رشته در دستور کار قرار بگیرد .

غلامرضا امینی با یادآوری بازدیدی که از اماکن آبی اردبیل داشته است تصریح کرد: پتانسیل های بسیار خوبی در چندین منطقه استان اردبیل از جمله دریاچه شورابیل و شهرستان های گرمی و پارس آباد وجود دارند که امکان این که استان به یکی از مهم ترین پایگاه های قهرمانی قایقرانی کشور تبدیل شود را فراهم می کنند .

وی ادامه داد: اردبیل می تواند میزبان اردوهای ملی و مسابقات قایقرانی باشد و خوشبختانه ، زمینه برگزاری اردو از اول تابستان فراهم شده و امید می رود در آینده اردوهای بیش تری در اردبیل برگزار کنیم .

رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: در سال 2019 میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کانوپولو خواهیم بود و اردبیل ، جدی ترین گزینه میزبانی ما در این مسابقات است که امیدوار هستیم شرایط به خوبی پیش برود و شاهد برگزاری مطلوب این رقابت ها باشیم .

امینی خاطرنشان کرد: البته هدف ما تنها تیم ملی نیست و توسعه قایقرانی استان نیز در دستور کار قرار دارد .

در این دیدار که وحید مرادی دبیرکل، خسرو ابراهیمی و فرحناز امیرشقاقی نواب رئیس، رسول محمدصادقی عضو هیات رئیسه و حامد صادقی کیا مدیرعامل مکین دریا و رئیس هیات قایقرانی جزیره کیش و ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل هم حضور داشتند دوطرف بر لزوم توسعه رشته ورزشی قایقرانی در استان اردبیل به عنوان یکی از مستعدترین مناطق کشور تاکید و درباره زمینه های تحقق این مهم تبادل نظر نمودند .

گفتنی است :استاندار اردبیل پس از این دیدار از پیست های قایقرانی آب های آرام و کانوپولوی دریاچه آزادی بازدید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار