شاهرخ بیانی در گفت و گو با پانا:

تغییر دردی از استقلال دوا نمی کند/ باید به مربی جوان اعتماد کرد

مربی سابق استقلال گفت: تغییرات گسترده در تیم استقلال به ضرر است چرا که با این کار مهمترین نکته لیگ امسال که جوانگرایی بود را از بین می بریم.

کد مطلب: ۶۳۱۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد

شاهرخ بیانی در گفت و گو با پانا درباره تعییرات که در استقلال قرار است رخ بدهد گفت: استقلال امسال فصل متفاوتی را پشت سر گذاشت و نسبت به سایر فصل ها از نظر نتیجه افت و خیر زیادی داشت اما مهمترین اتفاق لیگ امسال جوانگرایی بود که هم در بدنه تیم استقلال و هم در کادرفنی به وجود آمد که به نظرم نکته حائز اهمیتی بود.

وی ادامه داد: شکست استقلال مقابل العین اتفاق بسیار تلخی بود اما با همه این تفاسیر دلیل نمی شود که تغییرات گسترده ای در تیم استقلال به وجود بیاید چرا که با این کار مهمترین نکته لیگ امسال که جوانگرایی بود را از بین می بریم.

این پیشکسوت استقلال عنوان کرد:اگر تیم پرسپولیس در یکی دو سال گذشته توانست خوب نتیجه بگیرد و امسال هم جام قهرمانی را بالای سر ببرد تنها به دلیل ثبات مدیریتی است و نه لزوما مربی خارجی. الان سه چهار سال است که طاهری مدیر پرسپولیس است و برانکو هم مربی این تیم و تحت هیچ شرایطی هم نه پیشکسوتان و نه هواداران آنها را به چالش نکشیده اند. در حالی که استقلال در چهار سال اخیر فتح الله زاده، افشارزاده و افتخاری را بعنوان مدیر و قلعه نویی، مظلومی و منصوریان را هم بعنوان سرمربی داشته است. متاسفانه ما استقلالی ها از این موضوع درس نمی گیریم و الان هم با یک باخت به جان تیم افتاده ایم که همه را عوض کنیم تا همه چیز را از نو آغاز کنیم.

بیانی گفت: یکی از اتفاق مهم لیگ امسال حضور مربیان جوان بود که نشان دادند تا حدودی به علم روز مربیگری در دنیا آشنا هستند و باید به آنها اعتماد کرد و اجازه داد با شناختی که از علم مربیگری دارند به عنوان سرمربی در لیگ مشغول بکار شوند. مجتبی حسینی، منصوریان، گل محمدی از این دست مربیانی بودند که لیگ ما به آنها اعتماد کرد.اما در تیم استقلال حالا با یک شکست همه این اتفاقات را فراموش کردیم و به دنبال تغییر مدیریت تیم هستیم.

این پیشکسوت استقلال در ادامه صحبت هایش گفت: به نظر من تغییر برای استقلال خوب نیست و ما با این کار یک نیم فصل عقب می افتیم چرا که بازیکنان تا با شرایط و مربی جدید عادت کند زمان می برد و ممکن است استقلال همچون فصل گذشته نیم فصل را از دست بدهد بنابراین بهتر است تیم را به چالش نکشانیم و تیم با همین گروه فعلی خود کار کند چرا که حالا شناخت و به مراتب تجربه اش هم بیشتر از قبل شده است.

وی عنوان کرد: هواداران پرسپولیس در همه حال پشت این تیم هستند و حتی زمانی که تیمشان بدترین شکست را متحمل می شود آنها از تیم انتقاد نمی کنند اما در مورد استقلال این موضوع کاملا برعکس است با یک اتفاق و یک شکست شیرازه تیم بهم می خورد الان می گویند تیم بلاتکلیف است و نمی تواند بازیکن بگیرد. در حالی که این بلاتکلیفی را خود هواداران ایجاد کردند.باید بگذاریم تیم کار خودش را ادامه دهد و حاشیه درست نکنیم؛ تغییرات هیچ دردی از این تیم دوا نمی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار