استاندار اردبیل:

دو هزار پروژه عمرانی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال اجرا است

خبرگزاری پانا: استاندار اردبیل از در حال اجرا بودن دو هزار پروژه عمرانی در نقاط مختلف این استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اکبر نیکزاد در نشست شورای اداری استان افزود: بسیاری از این پروژه ها با حضور رئیس جمهوری در دهه سوم اردیبهشت ماه سال آینده در اردبیل افتتاح می شود.
وی به خدمات دولت در خصوص افتتاح پروژه های مهم در استان اشاره کرد و گفت: تعدادی از پروژه ها و خدمات در دهه فجر سال جاری افتتاح شد و بخش دیگری از پروژه ها نیز درجریان سفر رئیس جمهوری به استان و همچنین به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر افتتاح و به بهره برداری می رسد.
استاندار اردبیل به ظرفیت های استان در خصوص کشاورزی و گردشگری اشاره کرد و از اختصاص یک هزار و 320 میلیارد ریال تسهیلات به حوزه کشاورزی استان اردبیل در سالجاری خبر داد.
وی بیان کرد: در حوزه گردشگری نیز برای ایجاد هتل ها و مراکز آب درمانی در چند سال گذشته بیش از 20 هزار میلیارد ریال از سوی سرمایه گذاران هزینه شده است.
نیکزاد به اقدامات زیرساختی در حوزه راه آهن در استان اشاره کرد و اتمام پروژه راه آهن اردبیل - میانه را در رونق گردشگری و اقتصادی استان موثر دانست.

وی به وجود دو فرودگاه در استان اشاره کرد و افزود: چند دستگاه ناوبری برای فرودگاه های استان اردبیل خریداری شده که با نصب این دستگاه ها از لغو پروازها در استان جلوگیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار