حکیم زاده در گفت و گو با پانا:

تدوین برنامه عمل فعالیت‌های پرورشی پیش‌دبستانی در نظر گرفته شده است

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تدوین برنامه عمل فعالیت های پیش دبستانی گفت: انس با قرآن و تقویت حس دینی نیز در این برنامه مورد توجه است.

کد مطلب: ۶۳۰۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
رضوان حکیم زاده در گفت گو با خبرنگار پانا، در رابطه با برنامه‌های پرورشی و قرآنی درنظر گرفته شده برای دوره پیش دبستانی اظهار کرد: دوره راهنمای برنامه و عمل فعالیت‌های پرورشی دوره پیش دبستانی که توسط وزارت آموزش و پرورش و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تهیه و در آن اصول فعالیت‌های پرورشی به طور کامل ذکر شده، که انس با قرآن هدف پنجم و تقویت حس دینی و علایق مذهبی هدف هفتم این سند است.
وی ادامه داد: علاوه بر برنامه‌های درنظر گرفته شده برخورداری از سواد قرآنی، پایبندی به اصول اخلاقی و علاقه مندی به اجرای برنامه‌های انس با قرآن جزو ویژگی‌های مربیان پیش دبستانی ذکر شده است.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اهمیت انس با قرآن کریم به اندازه‌ای بوده که راهنمای برنامه جداگانه‌ای تحت عنوان "انس با قرآن کریم" که مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش در ۱۳۸۷ را دارد همچنان راهنمای عمل ما بوده است.
حکیم زاده عنوان کرد: رویکردهای اصلی این برنامه را نیز مشخص کردیم که علاقه مندی به قرآن کریم و انس با قرآن دو هدف اساسی آن درنظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: آموزش و ارتقای فعالیت‌های قرآنی از گذشته مورد اهتمام آموزش و پرورش بوده و در آینده هم ، چنین شرایطی وجود خواهد داشت همچنین معتقد هستیم که هیچ چیز نمی‌تواند جای آموزه‌های قرآنی را بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار