زیرگذر گلستان از فردا به مدت سه ماه مسدود خواهد بود

رئیس پلیس راهور استان فارس از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مدت 90 روز در محدوده شمال غرب شیراز و ورودی جاده سپیدان به شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۷۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، سرهنگ مصطفی عباسی در جمع خبرنگاران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به واسطه تکمیل پروژه ادامه زیرگذر گلستان در ابتدای ورودی شهر صدرا، شهرک گلستان و شیراز، اجرایی خواهد شد.

وی زمان آغاز محدودیت‌های ترافیکی در این محدوده را از دوشنبه 8 خرداد اعلام و اضافه کرد: شهروندان و رانندگانی که در مسیر شمال غرب شیراز تردد می‌کنند، خصوصا شهروندان ساکن در شهرک‌ گلستان، شهر صدرا و دوکوهک و گویم، با استفاده از مسیرهای جایگزین تردد کنند.

عباسی گفت: در محدودیت پیش‌بینی شده، پل ورودی به شهرک گلستان مسدود خواهد بود و مسیر بلوار استقلال، بلوار کشاورز، بلوار دهخدا و بلوار آفرینش به‌عنوان مسیر جایگزین مشخص شده است.

او با بیان اینکه ورود و خروج اتومبیل‌ها در مدت اعمال طرح محدودیت ترافیکی به مجتمع خلیج فارس، از خروجی جاده صدرا امکان‌پذیر خواهد بود، گفت: زیرگذر روبروی شهرک گلستان از سمت شیراز به سپیدان مسدود خواهد شد و عبور و مرور در این مسیر از طریق کندروی شمالی آن امکان‌پذیر است.

عباسی مسدود شدن زیرگذر گلستان از سمت سپیدان به شیراز را نیز یادآور و متذکر شد: شهروندان برای تردد در این مسیر از گلستان شمالی، بلوار مساوات و بلوار دکتر حسابی اقدام کنند.

وی گفت: برای تردد خودروها از سمت شهر صدا و مجتمع خلیج فارس به سمت شیراز، یکی از پل‌های ساخته شده پروژه در حال احداث، کندروی جنوبی ورودی شهرک گلستان و بلوار دکتر حسابی پیش‌بینی شده است.

عباسی اضافه کرد: خروجی شهرک گلستان نیز در زمان اعلام شده مسدود خواهد بود و امکان تردد تنها از طریق بلوار استقلال و بلوار آفرینش ممکن است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز نیز با پوزش از شهروندان گفت: با توجه به حجم سنگین ترافیک در مسیر شمال غرب شیراز، تعریض و امتداد زیرگذر گلستان، توسط شهرداری در دستور کار قرار گرفت.

مستمع با بیان اینکه از دوشنبه 8 خرداد، فاز چهارم و نهایی عملیات اجرایی پروژه زیرگذر گلستان، اجرایی می‌شود، گفت: اجرای محدودیت‌های ترافیکی از 8 خرداد و با هماهنگی پلیس راهور، در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز گفت: پروژه ادامه زیرگذر گلستان با هدف ساماندهی محور ورودی و خروجی شمالغرب و همچنین زیباسازی این محور اجرایی شده است.

مستمع گفت: با توجه به اینکه در آینده‌ای نزدیک، مسیر دسترسی به آزاد راه شیراز اصفهان، مسیر شمال غرب شیراز خواهد بود و از طرفی هم‌اینک نیز شاهد حجم سنگین ترافیک در زمان‌هایی از هفته و در طول شبانه‌روز در این محور مشهود است، اجرای این طرح یک ضرورت بود.

رئیس سازمان عمران شهری شهرداری شیراز گفت: این پروژه با 300 میلیارد تومان اعتبار از ابتدای سال 94 آغاز شده و اکنون حدود 55 درصد پیشرفت دارد.

مستمع تاکید کرد: عملیات اجرایی در این مسیر با توجه به محدودیت‌ها و مشکلات موجود برای مسدود کردن مسیر و حجم بالا و گستردگی و اهمیت پروژه، نیازمند زمان بیشتری بود.

رئیس سازمان عمران شهری شهرداری شیراز در توصیف بزرگی ابعاد این پروژه آن را 3 برابر پروژه 2 کیلومتری زیرگذر و تقاطع غیرهمسطح دلگشا در شیراز دانست و گفت: این پروژه بزرگترین زیرگذر جنوب کشور محسوب می‌شود.

مستمع گفت: طراحی‌های انجام شده برای زیباسازی پروژه زیرگذر گلستان باعث زیبایی مطلوب ورودی شمالغرب شیراز به‌‌عنوان یکی از مسیرهای پرتردد در استان فارس خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار