وزارت ارشاد به روزنامه شرق اخطار داد

خبر گزاری پانا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به اقدام توهین آمیز روزنامه شرق به رزمندگان دوران دفاع مقدس، گفت: این وزارتخانه در گام نخست به روزنامه شرق اخطار داد و در نظر دارد در اولین جلسه بحث توقیف این روزنامه را در دستور کار قرار دهد.

کد مطلب: ۶۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سیدمحمد حسینی روز چهارشنبه در پایان نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، افزود: متاسفانه در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس شاهد انتشار توهین آمیز کاریکاتوری درباره رزمندگان دفاع مقدس در یکی از روزنامه های داخلی کشور بودیم.

وی، افزود: این کاریکاتور باعث شد تا بازتاب گسترده ای در بین رسانه های غربی داشته باشد و سایت های ضد انقلاب نیز از این کاریکاتور حمایت کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: این اقدام مایه ننگ است و ما در نظر داریم در اولین جلسه با هیات نظارت بر مطبوعات تصمیمی قاطعانه درباره رفتار توهین آمیز این روزنامه نسبت به رزمندگان اسلام اعمال کنیم.

حسینی با اشاره به این که این وزارتخانه گزارشی از اقدام توهین آمیز این رسانه به دادستانی ارجاع داده است، گفت: از همه نشریات و پایگاه‌های خبری انتظار داریم با کسانی که باعث سربلندی نظام هستند اینگونه رفتار نکنند.

وزیر ارشاد در ادامه با اشاره به بحث تحریم اسکار، گفت: ما این موضوع را در جشنواره مقاومت مطرح کردیم و علاوه بر آن سینماگران ایرانی نیز تاکید داشتند که به منظور جلوگیری از توهین به مقدسات اسلامی اسکار را تحریم کنیم.

حسینی یادآور شد: رسانه‌های غربی همواره علیه مقدسات اسلامی در طی دوره های مختلف به مسلمانان توهین کردند ما نیز در اعتراض به این اقدام موهن آمریکایی تصمیم گرفته‌ایم در اسکار حضور نیابیم تا بعد از این شاهد توهین‌های غرب علیه مقدسات اسلامی نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار