فرماندار مشهد:

مشاركت مردم در جشن نیكوكاری اهمیت ویژه ای دارد

خبرگزاری پانا: فرماندار مشهد گفت: در برگزاری جشنواره نیكوكاری كه به همت كمیته امداد در حال برگزاری است حضور و مشاركت مردم دارای اهمیت ویژه ای می باشد.

کد مطلب: ۶۲۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسن موحدیان با توجه به قرار داشتن در ایام برگزاری جشنواره نیكوكاری افزود: همه ساله در نیمه دوم اسفند شاهد برگزاری جشن نیكوكاری از سوی كمیته امداد امام خمینی (ره) هستیم كه مردم با حضور و ارائه كمكهای نقدی و غیر نقدی، شادیشان را در آستانه سال جدید با طبقه محروم و نیازمند تقسیم می كنند.

وی اظهار كرد: برگزاری این جشن از جمله برنامه های بسیار خوب برای اقشار محروم است كه همه ساله شاهد برگزاری آن هستیم چرا كه مردم شادی و نشاط شان را با همنوعان خود تقسیم و شادی را به آنها ارزانی می كنند.

موحدیان در ادامه، با بیان این مطلب كه در نظام اسلامی حضور مردم مشكلات را حل می كند، تصریح كرد: در برگزاری این جشن دولت به تنهایی نمی تواند اقداماتی داشته باشد چرا كه این امر دارای سختیهایی است و در این راستا حضور و مشاركت مردم از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

وی به ایجاد این نهاد توسط امام خمینی(ره) در راستای فقرزدایی و رسیدگی دولت به امور نیازمندان اشاره و خاطر نشان کرد: كمیته امداد اخیرا در خصوص ایجاد اشتغال و درآمد پایدار مددجویان و جامعه هدف خود اقدام می كند كه این امر به مددجویان تحت پوشش این نهاد، عزت نفس بیشتری می دهد.

فرماندار مشهد از برتر بودن این نهاد در بین سایر دستگاه های دولتی در مورد اشتغال زایی در سال گذشته گفت و ادامه داد: این نهاد مددجوی خودش را در پی اشتغال رها نمی كند بلكه با نظارت و سركشی های منظم آنها را تارسیدن به هدف مورد نظر هدایت می كند.

وی از شرایط و گرانی های اقتصادی حاكم بر جامعه فعلی گفت و یادآور شد: با توجه به شرایط اقتصادی و گرانی های موجود در جامعه، این امر تاثیرات و مشكلاتش را بر قشر محروم برجا می گذارد.

موحدیان در پایان ضمن تشكر از مردم كه همیشه در تمام صحنه ها مشاركت خود را ثابت كرده اند خواست تا در این اقدام خیرخواهانه، حتی با ارائه كمكهای كم و ناچیز مشاركت و سهیم بودنشان را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار