مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ تبریز:

پژوهش های عملی دانش آموزان را به سمت خودشناسی سوق می دهد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز در هفتمین جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان(جابربن حیان) و سومین جشنواره دانش آموز مولف استان آذربایجان شرقی گفت: پژوهش های عملی دانش آموزان را به سمت خودشناسی سوق می دهد.

کد مطلب: ۶۲۲۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، زرین رادبه در مراسم آغازین این جشنواره گفت: تربیت دانش آموزان فردا ساز برای کشور نیاز به سوق دادن انها به سمت پژوهش، خودشناختی و شکوفایی استعدادهای و خلاقیت دارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز تاکید کرد: جشنواره جابرین حیان با ایجاد زمینه های پژوهشی و رقابت سالم اهداف مذکور را عملی می کند و دانش اموزان از حالت نظری مطلق خارج می شوند.

وی جهانی شدن با مفاهیم دقیقی علمی را راهی جز پژوهش ندانست و افزود: در همین راستا تعلیم و تربیت در کنار هم می توانند با هماهنگی رسیدن به این مهم را تسریع بخشد که هم ارزش های شخصی حفظ شده و هم پیشرفت حاصل شود.

هفتمین جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان(جابربن حیان) و سومین جشنواره دانش آموز مولف استان آذربایجان شرقی صبح امروز در دبیرستان شاهد نورالزهرا ناحیه 3 تبریز برگزار شد.

گفتنی است تعداد پروژه های علمی راه یافته به مرحله استانی این جشنواره 197 طرح می باشد که نزدیک نیمی از مدارس و بیش از 100 هزار دانش آموز استان در این فرآیند شرکت داشتند و در نهایت 7 طرح به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار