جشن ستارگان دبیرستان شاهد فردوسی برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد در این مراسم بیان کرد: این دبیرستان دارای قدمت زیاد، دانش آموزانی پرتلاش و دبیرانی با تجربه است که از نظر کسب افتخارات در رأس است.

کد مطلب: ۶۲۱۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، محسن روحانی نیا در این مراسم بیان کرد: این آموزشگاه دبیرستانی با قدمت و دارای دانش آموزان پرتلاش و دبیرانی با تجربه است.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو افزود: توفیقاتی که در جشن ستارگان امروز از آن یاد می شود، مدیون زحمات دبیران و دانش آموزان است. وی با اشاره به طرح مدام گفت: این مدرسه از نظر فعالیت هایش آموزشی و پرورشی در رأس است.
روحانی نیا با ذکر یاد شهدا خطاب به دانش آموزان تصریح کرد: ما کسب همه این افتخارات را مدیون خون شهیدان است و مدارس شاهد که با نام شهدا مزین شده بایستی با مدارس دیگر متفاوت باشد که شما این تفاوت و برتری را نشان دادید. وی با اشاره به اعتکاف علم موفق در ایام نوروز٬ تلاش مضاعف دانش آموزان را برای کسب افتخار در کنکور خواستار شد.
مدیر دبیرستان فردوسی ناحیه دو با اشاره به این که از ابتدای سال تحصیلی تا کنون دو نوبت دیگر تجلیل از دانش آموزان برتر انجام شده است اظهار کرد: دانش آموزان این آموزشگاه در مرحله اول آزمون سنجش ۱۱ مقام و در مرحله دوم ۱۵ مقام را کسب نمودند. وی با بیان کسب افتخارات دیگر دانش آموزان این مدرسه گفت: رتبه اول استان در میان مدارس شاهد نصیب این آموزشگاه شده است.
عامری اضافه کرد: دانش آموزان فردوسی در مسابقات علمی٬ فرهنگی و هنری در مجموع بیش از ۵۰ مقام در سطح ناحیه و ۶ مقام در سطح استان کسب کردند. او از دیگر افتخارات این آموزشگاه مانند کسب مقام 7 تیم ورزشی آموزشگاه در ناحیه، مقام اول استان در شورای دانش آموزی نیز یاد و خاطر نشان کرد: از ۴۰1 دانش آموز فردوسی، ۱۵۰ نفر در سطح ناحیه و استان حائز مقام شدند. عامری علی رغم کسب افتخارات در زمینه های گوناگون، همت اصلی کادر آموزشی و اجرایی آموزشگاه را تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان دانست.
در این مراسم رئیس شورای دانش آموزی دبیرستان فردوسی از ایجاد دفتر ثبت پژوهش ها و بانک ایده برای نخستین بار خبر داد. علیرضا عزیزپور گفت: خلأ بروز رسمی خلاقیت ها و پژوهش محوری سبب ایجاد دفتر ثبت پژوهش ها و بانک ایده شد. وی افزود: امتیازبندی، درجه گذاری و ارزشگذاری پژوهش ها و ایده ها از فعالیت های عمده این دفتر است و همه دانش آموزان پایه سوم دبیرستان در برنامه های این دفتر حضور فعال داشتند.
گفتنی است در این جشن از دانش آموزان برتر مسابقات در ساحت های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار