بازدید مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری آذربایجان غربی از مدارس سلماس

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی برای دیدار با معلمان از مدارس سلماس بازدید کرد.

کد مطلب: ۶۲۱۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، شهلا تاجفر مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری استان آذربایجان غربی با اتفاق کبری یاری کارشناس مسئول و نسرین پاکدوست کارشناس اموربانوان اداره کل آموزش و پرورش استان جهت تبریک هفته معلم در دبستان برگشادی حضور یافت.

"شهلا تاجفر" مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری استان در بازدید از دبستان برگشادی گفت: 12 اردیبهشت، یاد و خاطره استاد شهید آیت الله علامه مرتضی مطهری معلم بزرگ را گرامی می داریم و بر فرهنگیان و معلمان، این طلایه داران آگاهی و روشنگری به عنوان زیربنای توسعه و پیشرفت جامعه درود می فرستیم.

تاجفر افزود: معلمان همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می‌درخشند و پیامبرگونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان‌ها از دام ظلمت،جهالت،شقاوت و ضلالت را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت موثر و فعال بانوان در پروژه های اجتماعی مصداق بارز پیوست فرهنگی برای آن طرح هاست، گفت: به منظور افزایش اعتماد به نفس بانوان، باید برنامه های فرهنگی مختلفی برای خانواده ها درنظر گرفته شود .

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری استان برای بکار گیری از توانمندیهای شایسته بانوان این شهرستان در پستهای اداری تاکید نمود .

" تاجفر" گفت: امیدوارم در سال اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال، پیش‌قراولان عرصه علم ودانایی، بستر رشد و خردورزی و اعتدال اندیشه را برای نوجوانان و نسل‌های جدید ایران عزیز فراهم کنند تا بیش از گذشته شاهد توسعه و رونق اقتصادی و فرهنگی و علمی میهن اسلامی در ابعاد مختلف جامعه باشیم.

وی در پایان با تبریک مجدد روز معلم به جامعه فرهیخته، استادان و معلمان فرهنگ آفرینان شهرستان سلماس و گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرزانه استاد مطهری، توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستار و با اهدای لوح تقدیر ، از زحمات و تلاشهای معلمین دبستان مذکور قدردانی و تقدیر و تشکر به عمل آورد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار