رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

انتخابات فرصتی تاریخی برای ايستادگی در مقابل دشمن است

معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: میزان مشروعیت حکومت ها در دنیا به میزان مشارکت مردم بستگی دارد و لذا انتخابات فرصتی تاریخی است برای شکوه ملتی که می خواهد در دنیا در مقابل دشمنان بایستد.

کد مطلب: ۶۲۱۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، سید شهاب الدین چاوشی، معاون سیاسی استاندار ورییس ستاد انتخابات استان تهران در آیین تجلیل از معلمان شهرستان شمیرانات اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات تاکید دارند.

معاون سیاسی استاندار تهران با بیان اینکه میزان مشروعیت حکومت ها به مشارکت مردم بستگی دارد گفت: اگر می بینید وزیر امور خارجه ما در مقابل گردن کشان بین المللی قد علم می کند و در فرصتی برابر می توانند حرف های ملت ایران را با قاطعیت بزند و بیگانگان را وادار به پذیرش حق خود و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای کند، مرهون حضور مردم در پای صندوق های رأی بوده است.

چاوشی با اشاره به این امر که ما در برجام چیزی را از دست ندادیم و آنچه به دست آوردیم محصول عینی بود، یادآور شد: دولت مدعی نیست که همه مشکلات را حل می کند چرا که مشکلات ناشی از سوء تدبیر به این سرعت رفع نخواهد شد.اجرای بسیاری از پروژه ها زمان بر است، با وجود شرایط سختی که وجود داشت اما دولت گام هایی برای حقوق کارمندان و فرهنگیان برداشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: کمک های بلاعوضی که به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی داده می شد از ابتدای سال 96 سه برابر شد و اینها وظیفه جاری است و منتی بر کسی وجود ندارد.

رییس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اینکه دولت برای کم کردن فاصله ها و اصلاح امور تلاش می کند، اظهار کرد: دولت افزایش صادرات نفتی را به 2میلیون و هشتصد بشکه در روز رساند و از نظر بنیه دفاعی نیز در حال حاضر در بهترین شرایط ممکن قرار داریم.

چاوشی در پایان با اشاره به تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز ابراز امیدواری کرد: رجالی که در صحنه حضور دارند، منصفانه در چارچوب قانون و اخلاق رقابت کنند و مردم نیز به هرکس که صلاحیت دارد، رای خواهند داد. مردم بار دیگر مشارکت حداکثری را رقم زده و کشور مسیر توسعه را بیش از پیش طی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار