معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

برای اولین بار در بحث وصول درآمدهای اختصاصی 17 هزار کد شناسه انجام شد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در بحث وصول درآمدهای اختصاصی برای اولین بار در کشور 17 هزار کد شناسه انجام دادیم که به عنوان الگو برای کشور انجام شد.

کد مطلب: ۶۲۱۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا اصفهان ، سید محمد میرپور در نشست مطبوعاتی مسئولان آموزش و پرورش استان اصفهان با اصحاب رسانه با اشاره به احصاء وصول درآمدهای آموزش و پرورش اظهار کرد: از سال گذشته احصاء وصول درآمدهای آموزش و پرورش انجام شد و موفق به احصاء درصد بالایی از درآمد های اختصاصی شدیم.

وی افزود: پرداخت مطالبات پرسنلی به صورت متمرکز برای اولین بار در استان اصفهان به منظور صرفه جویی در مواد مصرفی و سرعت پرداخت در استان اصفهان نیز اجرا شد.

سید محمد میرپور ادامه داد: راه اندازی سامانه مالی، پرداخت سرانه به صورت متمرکز برای مدارس برخوردار، تحصیل اسناد مالکیت، نصب سامانه مالی مدارس ( نرم افزار مالی مدارس )، نظارت بر ارتقای کیفیت امور مالی مدارس، تبدیل حسابداری نقدی به حسابداری تعهدی از جمله اقدامات انجام شده هستند.

وی با اشاره به حوزه فعالیت های برون سپاری تصریح کرد: در مجموعه آموزش و پرورش با توجه به سیاست های موجود، برون سپاری در حوزه کار و دانش و خرید خدمات آموزشی و سوادآموزی، مباحث عملیاتی را از طریق برون سپاری عملیاتی کردیم.

سید محمد میرپور ادامه داد: ثبت اطلاعات املاک در سامانه مورد نظر، افزایش مراکز درمانی و رفاهی جدید با هدف تکریم فرهنگیان، اجرای بیمه حوادث برای مدارس، تعمیر و بازسازی مراکز رفاهی در اصفهان، افتتاح مرکز اختصاصی برای بیماران صعب العلاج ( فرهنگیان کشور) از دیگر اقدامات انجام شده می باشد.

وی تصریح کرد: ثبت سفارش کتب درسی به صورت انفرادی و گروهی به منظور ارتقای کیفیت از دیگر اقدامات مطلوبی است که در سال گذشته در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار