در صحن مجلس انجام شد؛

دفاع رسایی از سخنان سرلشگر جعفری/ اعتراض به کاریکاتور روزنامه شرق

خبرگزاری پانا: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اخطار ˝محمدرضا تابش˝ نماینده اردکان که از برخی موضع‌گیری فرمانده کل سپاه و دیگر مسئولان انتقاد کرده بود با اشاره به اظهارات اخیر فرمانده سپاه، گفت: اظهارات سرلشگر جعفری درست، دقیق و به موقع بود که مجلس نیز از آن حمایت می‌کند.

کد مطلب: ۶۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حمید رسایی طی تذکر و اخطاری در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی با تشکر از مصوبه نمایندگان مجلس برای حمایت از ایثارگران گفت: بدهی ما به ایثارگران زیاد است که البته نمایندگان محترم به این موضوع اعتراف و اقرار دارند و انشاءالله در مواقع دیگر خدمات ما به ایثارگران بیشتر شود.

وی با بیان اینکه یک روزنامه اصلاح طلب همزمان با هفته دفاع مقدس کاریکاتوری موهن از رزمندگان دفاع مقدس چاپ کرده است، افزود: در این کاریکاتور رزمندگان در حالی به تصویر کشیده شده‌اند که به جای بستن سربند یکدیگر ،در حال بستن چشم‌های همدیگر هستند و این به این معناست که رزمندگان ما با چشمانی بسته از کشور دفاع می‌کردند.

رسایی گفت: چرا برخی نشریه‌ها که در گذشته پایگاه دشمن بودند توسط قلم به دستان مزدور خود به رزمندگان اهانت می‌کنند.

نماینده مردم تهران همچنین گفت: این سربند چشم نمی بندد، چشم باز می‌کند.

رسایی در ادامه به اخطار نماینده اردکان درباره اظهارات فرمانده کل سپاه اشاره کرد و گفت:‌ یکی از نمایندگان درباره اظهارات فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان انرژی اتمی تذکر دادند، در حالی که سخنان فرمانده عزیز سپاه، سرلشگر عزیزجعفری دقیق و به موقع بود.

وی با بیان اینکه اظهارات فرمانده سپاه درباره لبنان تکرار بیانات مقام معظم رهبری بوده است گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ما در جنگ 33 روزه دخالت کردیم، در نبرد 22 روزه دخالت کردیم و نتیجه آن را گرفتیم.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از اظهارات سرلشگر جعفری حمایت می‌کند و آن را عزت‌مندانه می‌داند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به روزهای آخر خود رسیده است و حتی اوباما دست رد به سینه این رژیم می زند و سفیر خودش را فرامی‌خواند که این امر نتیجه زحمات ملت ایران است.

وی در پایان گفت: اگر رژیم صهیونیستی تعرضی به خاک ایران بکند نابودی خود را رقم زده است و قطعا سپاه پاسداران با حمایت مجلس شورای اسلامی رژیم متجاوز صهیونیستی را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار