به مناسبت هفته سلامت؛

نمایشگاه «خطرسنجی سکته های مغزی،قلبی و سرطان»در صومعه سرا برپا شد

دبیر ستاد هفته سلامت صومعه سرا با اشاره به آغاز این هفته از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه از برپایی نمایشگاه « خطرسنجی سکته های مغزی، قلبی و سرطان» در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۵۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، حامد اسکندری در حاشیه افتتاح نمایشگاه خطرسنجی سکته های مغزی، قلبی و سرطان که در مرکز شماره یک بهداشت و درمان شهرستان صومعه سرا برپا شد درجمع خبرنگاران اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان صومعه سرا در این هفته برنامه های خوبی برنامه ریزی و اجرا می کند.

وی با اشاره به اینکه این هفته با شعار «زندگی سالم بانشاط و امید» از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه آغاز می شود، افزود: «بیا در مورد افسردگی صحبت کنیم» نیز به عنوان شعار جهانی سلامت سال ۲۰۱۷ نامگذاری شده است.

دبیرستاد هفته سلامت صومعه سرا ارتقای سطح سلامت جامعه، ‌اصلاح شیوه زندگی و بیان اهمیت سلامت را از اهداف برنامه‌های هفته سلامت عنوان کرد و گفت: مشارکت همگانی برای ارتقای سطح سلامت جامعه امری ضروری است.

وی در ادامه به برخی از برنامه های این هفته در سطح شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه خطرسنجی سکته‌های مغزی، قلبی و سرطان، برگزاری همایش آوای سلامت، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، ‌ایثارگران، سالمندان و عیادت از بیماران، انجام تست غربالگری بیماری دیابت و انجام تست fbs رایگان مخصوص همکاران ستاد مرکز بهداشت صومعه‌سرا، ‌همایش هفته سلامت، ‌برگزاری کلاس‌های آموزشی، ‌انجام مسابقات نقاشی و مقاله‌نویسی در سطح مدارس و همایش پیاده‌روی سلامت در بوستان ابریشم از جمله برنامه‌های این هفته در شهرستان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار