رئيس جمهور در سفر به تبریز در گفت و گو با پانا:

تمام توان دولت برای جبران خسارات سیل زدگان بکار گرفته می شود

رئیس جمهور در سفر به تبریز گفت: دولت وظيفه دارد كمك هاي بلا عوض و اقدامات اوليه را به انجام برساند و تمام توان برای جبران خسارات سیل زدگان بکار گرفته می شود.

کد مطلب: ۶۱۴۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد

حسن روحانی در حاشیه سفر خود به تبریز در گفت و گو با خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی تاکید کرد: دیدار از استان دلاورمردان آذربایجان در هر فرصتی برای ما مغتنم بوده و حوادثي كه در روز هاي گذشته در اين استان در كنار رحمت الهي كه باران است به وجود آمد و عده اي از مردم گرفتار سيل شدند و خسارات مالي و جاني زيادي به دنبال داشت باعث تاسف مردم کل کشور و مسئولین شد.

رئیس جمهور افزود: ما وظيفه دانستیم براي بررسي آخرين اقداماتي كه مسئولين انجام دادند به اينجا سفر كنيم و قبل از سفر نیز از طریق نمایندگانی که به استان سفر کرده بودند كارهاي زيادي براي رفع كامل اين مشكل انجام شد.

وی گفت: دولت وظيفه دارد كمك هاي بلا عوض و اقدامات اوليه را به انجام برساند من ديروز تخصيص هايي كه براي آذربايجان شرقي و غربي و كردستان و اردبيل بود را مطالعه كردم و از تمام توان خود براي كمك استفاده مي كنم.

به مردم آذربايجان و سيل ديدگان به خاطر از دست دادن عزيزانشون تسليت مي گويم

اين مراسم با استقبال نماينده ولي فقيه و استاندار از رئيس جمهور همراه بود و روحانی بعد از بازدید از مناطق سیل زده بعد از ظهر در جلسه ی ستاد بحران استان شرکت نموده و تصمیمات لازم را اتخاذ می کنند.

گفت و گو: دیبا پورباقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار