سرپرست آموزش و پرورش صوفیان:

19 مدرسه ی خیرساز صوفیان بیش از 1500 دانش آموز را تحت پوشش دارد

سرپرست آموزش و پرورش صوفیان گفت:19 مدرسه ی خیرساز صوفیان بیش از 1500 دانش آموز را تحت پوشش دارد.

کد مطلب: ۶۱۴۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، مشاور مدیرکل آموزش وپرورش استان در جشنواره خیرین مدرسه ساز صوفیان رابطه بین نهاد آموزش وپرورش وخیرین را یک رابطه ناگسستنی عنوان کرد واظهار داشت: که دست بوس خیرین هستیم.

حسن وجدانپرست تاکید کرد: آموزش وپرورش بدون حمایت مردمی بجایی نمی رساند.

خاکپور بخشدار صوفیان در در ادامه ضمن تشکر ازخیرین مدرسه ساز، گفت: خیرین دسترنج وثروت خود را در راه برطرف کردن نیاز دیگران صرف می کنند وتکریم از آنها وظیفه است.

درادامه صمد عبدی سرپرست اداره آموزش وپرورش صوفیان به گستردگی تشکیلات آموزش وپرورش اشاره کرده وتوجه بیشتر به رسالت آموزش وپرورش وجلوگیری از ورود ماهواره ها به بام خانه ها که موجب اضمحلال وتباهی خانواده ها می شود را مورد تأکید قرار داد.

عبدی در سخنان خود به دایر بودن 19 مدرسه خیر ساز با فعالیت 1580دانش آموز در این مدارس اشاره نمود وافزود: بخشی از مدارس دیگر نیز به بازسازی ونوسازی نیاز مند بوده تا بقیه دانش آموزان 7000نفری منطقه که در مدارس بالای 30 سال قدمت دارند تحصیل می کنند نیز تحت پوشش مدارس نوساز قرار گیرند.

درادامه برنامه ها با اهدای لوح تقدیر به نماینده خیرین صوفیانی مقیم تهران که درسال گذشته به مجمع خیرین مدرسه ساز ومدارس صوفیان کمک نموده بودند تشکر گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار