جلسه هم اندیشی کمیته مستند سازی مسابقات استانی قران وعترت در کاشمر

کمیته مستند سازی سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قران و عترت دانش اموزان خراسان رضوی به میزبانی شهرستان کاشمر برنامه های خاصی برای استفاده معنوی ازفرصت میزبانی خود ایجاد خواهد کرد .

کد مطلب: ۶۱۲۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، این جلسه با حضورحسن رمضانی معاون هماهنگی وبازرسی عملکرد برگزار شد. به نقل از معاون هماهنگی و مسول کمیته مستند سازی مسابقات جلسه این است که چگونه بتوانیم بهترین رسانه خبری در شهرستان باشیم.وی در ادامه افزود :که شهرستان آمادگی کامل در برابر استقبال از دانش اموزان قرانی را دارد.وبرنامه های ویژه ای برای این افراد تدارک دیده شده است که عبارتند از:
1_ رژه مخصوص استقبال 2 مراسماتی از قبیل این مسابقات 3 اسکان و پذیرش 4 کاشمر گردی و......
وخبرنگاران را از نظر پوشش و حجاب و شیوه عکس برداری و انتخاب سوژ ه ی مناسب آگاه کرد وخاطر نشان کرد که از زحمات بی دریغ عوامل این همایش گزارش ویژه ای تهیه کنند.
ودر ادامه سخنان رمضانی، عنایتی افزود:
سی و پنجمین مسابقات عترت ونمازبه میزبانی شهرستان کاشمر است که از 16شهرستان استان خراسان رضوی وارد کاشمر خواهند شد.وزمان برگزاری این همایش قرآنی 22\1\96ساعت 2تا4بعد از ظهر بلوار سید مرتضی (ع) می باشد،وهر شهرستان یک گروه و هر گروه همراه با سرپرست و رابط خود عازم شهرستان می شوند. که خبرنگاران عزیز برای تهیه عکس و فیلم باید حضور داشته باشند.
گارد استقبال ویژه ی دانش اموزان با اهدای یک شاخه گل و عکس های یاد بود پذیرای مهمانان قرانی شهرستان می شوند.و خبرنگاران عزیز می توانند با انها مصاحبه کرده ونظر خودرا در مورد شیوه برنامه و رضایت خود از این همایش را جویا شوند
ودر ادامه گفت:محل اسکان محصلان عزیز در مدارس :نمونه اندیشه، نمونه ایمان،نیمه شعبان و برادران طباطبایی می باشد.
زمان شروع مسابقات روز دوم ورود دانش آموزان به شهرستان می باشد که دوره ی اول متوسطه صبح ودوره ی دوم متوسطه بعد از ظهر همان روز است.وتشکری شد از مدیریت کمیته گردشگری اقای غلامرضا پور.
وشهابیان با پرسیدن سوالاتی از رمضانی،عنایتی فر و ارجمند در موضوع: جلوگیری از ازدحام و جایگاه های مخصوص و محل اسکان وتوجیه خبرنگاران جلسه را به پایان رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار