طوفان گلساپوش یزد، لوانته اسپانیا را در هم کوبید

در دومین مسابقه تورنمنت جهانی فوتبال ساحلی آسیا و اروپا، تیم مقاومت گلساپوش یزد امشب در ورزشگاه سلمان محمود آباد در برابر لوانته اسپانیا به میدان رفت و این تیم را با ۹ گل در هم کوبید.

کد مطلب: ۶۰۹۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانای یزد، در دومین دیدار رقابت های باشگاه های فوتبال جهان تیم گلساپوش یزد در ساعت 20 در ورزشگاه سلمان محمود آباد به دیدار لوانته اسپانیا رفت .

در نیمه اول این مسابقه این گلساپوش سه گل وارد دروازه حریف کرد و یک گل هم وارد دروازه گلسا شد. اما در وقت دوم به بعد بازی به طور کامل بدست تیم گلسا پوش افتاد و در وقت دوم یک گل و در وقت سوم 5گل دارد دروازه حریف کرد. و صدر نشین این مسابقات شد.

گلهای تیم مقاومت گلساپوش یزد را در این دیدار که در حضور رئیس فدراسیون فوتبال و سه هزار تماشاگر برگزار شد جواد دهقانیزاد (چهار گل) ، سیدعلی ناظم ، محمد علی مختاری ، مصطفی دهقانی ، حمید رضا دهقانی و سید محمد داستان به ثمر رساندند .
تنها گل تیم فوتبال ساحلی لوانته اسپانیا را هم ایوان لاتوری وارد دروازه تیم مقاومت گلساپوش یزد کرد .
این مسابقه را جورج باراک از لبنان و ابراهیم اکبرپور و فرشید حقیقت جو و حمید مقدم از ایران قضاوت کردند .

در روز سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه نیز در ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های اسپورتینگ پرتغال و لوانته اسپانیا و در ساعت ۲۰ تیم لوکوموتیو مسکو و مقاومت گلساپوش یزد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
در روز پایانی رقابت‌ها نیز در ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های لوکوموتیو مسکو و لوانته اسپانیا و در ساعت ۲۰ تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد و اسپورتینگ پرتغال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

خبرنگار/مهدی بهجتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار