تولیت آستان مقدس امام راحل(ره) :

نوروز به معنای مواصله ورسیدن به محبت و رفاقت بین انسان ها است

تولیت آستان مقدس امام راحل(ره) در مراسم تحویل سال نو گفت: نوروز به معنای مواصله جهت رسیدن به محبت و رفاقت بین انسان ها است تا در پرتو آن به آرامش برسند.

کد مطلب: ۶۰۸۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، حجت الاسلام سید حسن خمینی در مراسم تحویل سال 1396 در حرم مطهر امام راحل(ره) گفت: رفت و آمدهای نوروزی که در این ایام رونق دارد باعث قوام اجتماعی و افزایش محبت انسان ها بین یکدیگر می شود.

وی هدیه دادن و دید و بازدید را از سنت های نبوی ذکر کرد و گفت: بسیاری از مشکلات در جامعه ناشی از بی اطلاعی از یکدیگر است و اگر رابطه افزایش یابد و جامعه آمیخته با روابط سالم باشد بسیاری از مشکلات برداشته می شود.

یادگار امام راحل افزود: رمز سعادت جامعه محبت مردم به یکدیگر و علاقه حاکمان به مردم و مردم به حاکمان است و در این صورت است که جامعه روی سعادت دیده و امکان پیشرفت پیدا می کند.
شایان ذکر است ، مراسم تحویل سال نو روز دوشنبه سی ام اسفند 95 لحظه تحویل سال با اقامه نماز ظهر و عصر، قرائت قرآن، مداحی و سپس سخنرانی حجت الاسلام سید حسن خمینی و قرائت همگانی دعای تحویل سال در فضایی معنوی در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار