رویداد کارآفرینی اسباب بازی ها و سرگرمی های دریایی در بوشهر برگزار شد

کارشناس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از برگزاری رویداد کارآفرینی اسباب بازی ها و سرگرمی های دریایی خبر داد .

کد مطلب: ۶۰۵۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، علی امامی گفت: این رویداد ملی با مشارکت دانشگاه خلیج فارس ، اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش ، ستاد دریای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد نخبگان استان بوشهر برگزار شد.

وی با بیان این که دانش آموزان استعدادهای درخشان استان از دو روز قبل و طی دو ساعت با جزئیات این رویداد اشنا شدند افزود: دانش آموزان استان بوشهر در بخش مسابقه ایده بازار این رویداد شرکت فعال داشتند و با گروه های دانش آموزی از سراسر کشور رقابت کردند.

کارشناس استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در مورد نتایج این مسابقه افزود: روز اول و در میان ناباوری همگان این دانش آموزان استعدادهای درخشان استان بوشهر بودند که درخشیدند و از ده ایده برتر هشت ایده به آنها اختصاص داشت.

امامی خاطرنشان کرد: در روز پایانی نیز تیمی از دبیرستان فرزانگان بوشهر به خاطر ایده بسیار جذاب کلبه وحشت دریایی حائز مقام اول شد و جایزه ی نیم میلیون تومانی و تندیس رویداد را برای این آموزشگاه به ارمغان آورد.

وی یادآور شد: دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان استان بوشهر در زمینه های متعدد دارای استعدادها و توانایی های فراوانی هستند که اگر به آن ها فرصت داده شود می توانند برای استان افتخار آفرینی کنند که درخشش دانش آموزان در این رویداد تاییدی بر این مد عاست.

امامی تصریح کرد: این اداره نیز برای شکوفایی استعدادهای متعدد دانش آموزان استعدادهای درخشان برنامه ی جامع پژوهشی مدارس استعدادهای درخشان را از ابتدای سال آینده اجرا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار