جانشین معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان:

نوروز ۹۶، تمرینی برای تبریز ۲۰۱۸ است

جانشین معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نوروز ۹۶ را تمرینی برای تبریز ۲۰۱۸ دانست.

کد مطلب: ۶۰۵۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی؛ فرشاد رستمی در دوره توجیهی راهنمایان گردشگری استان برای آماده‌سازی ویژه نوروز ۹۶ با اعلام این مطلب گفت: باتوجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروز، راهنمایان مستقر در بناها و مجموعه‌های تاریخی می‌بایست برای ارائه خدمات بهینه به گردشگران آمادگی لازم را داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: اهتمام ما ارائه خدماتی متفاوت برای میهمانان نوروز ۹۶ است و راهنمایان گردشگری در ایجاد این تمایز نقش بسیار پر رنگی دارند، از راهنمایان گردشگری انتظار داریم با گشاده رویی و انجام مطالعات مستمر بتوانند برای مسافرانی که تبریز و استان آذربایجان شرقی را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اند، میزبانی شایسته باشند.
رستمی تاکید کرد: در راستای توان و دانش افزایی راهنمایان دوره‌های آموزشی مختلفی در طول سال جاری برگزار شده است و نوروز ۹۶ موقعیتی را فراهم می‌کند تا برآیند این آموزش ها از طرف گردشگران مورد ارزیابی قرار گیرد که از طریق تیم‌های ارزیابی عملکرد نظرات گردشگران مورد ارزیابی و پایش قرار خواهد گرفت که یکی از محورهای اصلی موضوع کیفیت ارائه خدمات توسط راهنمایان گردشگری است.
وی از راهنمایان به عنوان نوروزبانان بی نوروز یاد کرد و افزود: نوروز امسال در راستای اعتلای جایگاه گردشگری استان باید نوروزی متفاوت برای تبریز و استان باشد و میهمان نوازی و میهان پروری در تمام ابعاد در این استان نمود و ظهور یابد تا شروعی برای میزبانی در سال ۲۰۱۸ باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار