رئیس جمهوری: توسعه محور شرق کشور برای دولت بسیار مهم است

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: توسعه محور شرق کشور برای دولت بسیار مهم است زیرا برقراری تعادل بین شرق و غرب و امنیت ملی اهمیت ویژه ای دارد.

کد مطلب: ۶۰۴۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در سفر یک روزه امروز خود به مشهد در فرودگاه شهید هاشمی نژاد این شهر افزود: محور توسعه این شهر برای دولت بسیار مهم است و سفر قبلی که به سیستان وبلوچستان داشتم و سفر امروز به خراسان رضوی بر همین مبناست.

وی ادامه داد: تلاش بر آن است که شرق ایران را توسعه دهیم و این امر هدف مهمی برای توسعه کشور و تعادل بخشی به شرق و غرب ایران است.
رئیس جمهوری همچنین گفت: همواره تشرف به مشهدالرضا و پابوسی بارگاه منور امام هشتم(ع) فرصتی مغتنم بوده و خوشحالم که می توانم به حرم مطهر رضوی تشرف یابم.
وی یکی از اهداف سفر به مشهد را شرکت در کنگره بین المللی شهدای جهان اسلام ذکر و بیان کرد: شرکت در این نشست در شهر مشهد که امسال به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام مشخص شده بسیار ارزشمند و ضروری است.
حجت الاسلام والمسلمین روحانی افزود: در این سفر تعدادی از پروژه های عمرانی و اقتصادی مربوط به شهر مشهد و شهرستانهای مختلف خراسان رضوی نیز افتتاح می شود لذا امیدواریم این سفر مایه خیر و برکت برای کشور و استان شود.
وی ادامه داد: در سفر استانی شهریور ماه سال 93 به مشهد 129 پروژه مصوب شد که از این تعداد 44 پروژه تکمیل شده و به اتمام رسیده و حدود 60 پروژه بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رئیس جمهوری گفت: امید است همه پروژه های مهمی که بر مبنای سفر استانی بوده سریعتر به انحام برسند و موجب آبادانی شهر مشهد و خراسان رضوی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار