یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه برگزار شد

یازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه پیش ازظهر امروز در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۴۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد مجرد در این جلسه با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تقدیر از حضور چشم گیر مردم خصوصا فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی 22 امسال، اظهارداشت: این حضور تجلی استواری ملت در دفاع از استقلال کشور بود .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه راهپیمایی بی نظیر ملت ایران را نمایش همبستگی در برابر هر گونه تهدید و نوید بخش پیشرفت با اقتدار کشور عنوان کرد و گفت: ولایتمداری و پایبندی به آرمان های والای انقلاب اسلامی ملت ایران، رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی به مصوبات قبلی شورای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه اشاره و خاطرنشان کرد: اقدامات و حرکت های قابل قبول و موفقیت آمیزی در خصوص روند اجرایی شدن مصوبات قبلی این شورا صورت گرفته است .

مجرد در ادامه به دستورات کار یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه اشاره کرد و افزود: بررسی و ارائه گزارش در خصوص فضاهای آموزشی حاشیه شهر و برنامه ریزی جهت ساماندهی وضعیت موجود فضاهای آموزشی این مناطق برای سالتحصیلی آینده جزو موضوعات اولویت دار این جلسه و شورای آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه2ارومیه با بیان اینکه 9 منطقه در حاشیه شهر این مدیریت جهت ساماندهی و رسیدگی شناسایی و در اولویت کاری قرار گرفته اند، افزود: از مجموع این تعداد 4 منطقه سکونتگاه غیر رسمی و 6 منطقه بعنوان حاشیه شهر محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه اقدامات زیادی جهت مدیریت مسائل و مشکلات این مناطق در سالهای اخیر صورت گرفته، اظهارداشت: حل و رفع کامل مشکلات این مناطق نیازمند مشارکتی همه جانبه خصوصا از طرف نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت جذب اعتبارات است.

فرماندار شهرستان ارومیه نیز در این جلسه با اشاره به وجود برخی مشکلات در خصوص فضاهای آموزشی اظهارداشت: تمامی دستگاه های اداری و در راس آنها آموزش و پرورش باید تلاش کنند تا مشکل فضای آموزشی در شهرستان ارومیه حل شود.

عباس حسن خانی با تاکید بر مشارکت آموزش و پرورش و سازمان صنعت،معدن و تجارت جهت آشنا نمودن دانش آموزان هنرستانی با فعالیت های این حوزه در راستای تربیت کارآفرینی برای آینده کشور، تصریح کرد: اگر جوانان و نوجوانان ما از نزدیک و به صورت حضوری با عملکرد فعالیت های مختلف تولیدی و کارآفرینی آشنا شوند شاهد حضور پر رنگ تر آنها در رشته های فنی و حرفه ای و کارودانش خواهیم بود.

وی با بیان اینکه با توجه به ارزیابی های صورت گرفته بر طبق شاخص ها، شورای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه رتبه نخست را در بین شوراهای آموزش و پرورش استان به خوداختصاص داده است ابراز امیدواری کرد با تلاش مضاعف اعضا این شورا شاهد موفقیت های بیشتری در راستای ارتقای شاخص های مختلف آموزش و پرورش در شهرستان ارومیه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار