جشن نیکوکاری مدارس مازندران با همکاری سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود

مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران گفت: جشن نیکوکاری در سراسر مدارس مازندران با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان دانش‌آموزی استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۰۴۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، علی‌اصغر قیصری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه در تمامی مدارس استان جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی شکوه مهربانی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران افزود: علاوه بر این در روز پنجشنبه ۱۹ اسفندماه نیز این جشن در پایگاه های مستقر در سطح شهرستان‌ها و روستاها و در روز جمعه ۲۰ اسفند ماه در مصلی های نماز جمعه برگزار می شود.

قیصری با اشاره به اینکه یکی از نیات ما در برگزاری این نوع جشن‌ها برانگیختن عواطف خیرخواهانه‌ی دانشآموزان است، ادامه داد: در راستای هدف اصلی سازمان دانش‌آموزی که تلاش در پیشبرد امور تربیتی و پرورشی دانش‌آموزان است، می‌کوشیم تا فرهنگ نیکوکاری و نوعدوستی را در میان دانش‌آموزانمان اشاعه و ترویج دهیم.

وی با تاکید بر لزوم آشنایی و نهادینه شدن فرهنگ انفاق و احسان گفت: برقراری عدالت اجتماعی و آموزشی سرلوحه همه‌ی دست‌اندرکاران امر آموزش و پرورش است و برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه‌ی سال نو قدمی در این جهت است.

قیصری اشاره داشت: برای برگزاری جشن نیکوکاری دانش‌‌آموزان عضو تشکیلات پیشتازان و فرزانگان را ساماندهی کردیم تا در کنار اعضای کمیته امداد امام خمینی (ره) به برگزاری این جشن یاری رسانند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران گفت: جشن نیکوکاری امسال علاوه بر تمامی مدارس استان، به صورت نمادین و نمونه در مدرسه ابتدایی شاهد دخترانه شهرستان نکا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار