مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

احداث خانه هیأت پزشکی ورزشی کردستان در اولویت قرار گیرد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در مجمع انتخابات هیأت پزشکی ورزشی استان گفت: هیأت جدید احداث خانه هیأت پزشکی ورزشی در شأن استان کردستان را در اولویت قرار دهد.

کد مطلب: ۶۰۲۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی استان کردستان اظهار داشت: 47 مجمع در طی چند سال گذشته در استان و در 35 رشته مختلف ورزشی برگزار شد.

به گفته جولایی، در سال‌جاری نیز 17 مجمع در سطح استان، روسای هیأتشان انتخاب شد و تا پایان سال نیز چند مجمع باقی مانده را نیز برگزار خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: در هیأت پزشکی ورزشی استان نسبت به سال گذشته در حدود 12 درصد رشد عضو داشته‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان تصریح کرد: 60 هزار ورزشکار سازمان یافته در هیأت پزشکی ورزشی، داشته‌ایم که این آمار در استان کردستان بی‌سابقه بوده است.

جولایی گفت: خوشبختانه در این هیأت رشد خوبی داشته‌ایم و انتظارات از هیأت آینده نیز این است که برای احداث خانه هیأت پزشکی ورزشی در شان استان کردستان هرچه زودتر اقدام کنند.

به گفته این مسوول، برای تسریع در روند احداث خانه پزشکی استان، زمین این مکان را از محل اداره‌کل ورزش و جوانان تامین خواهیم کرد و احداث و تجهیز آن نیز بر عهده این هیأت خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات بزرگ هیأت پزشکی ورزشی، نبود و کرایه کردن آمبولانس است که هزینه‌های زیادی را برای هیأت در بر دارد.

جولایی تصریح کرد: تمامی هیأت‌های استان از لحاظ مالی دچار ضعف هستند و رئیس هیأت انتخابی در آینده تمامی امورات مربوط به این هیأت را رایگان برای ورزشکاران انجام دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه برای ورزشکاران امکان مسدوم شدن بسیار است در صورت رایگان بودن هزینه‌ها، ورزشکاران دغدغه پول و پرداخت هزینه‌هایی که برای هیأت اندک است را نخواهد داشت.

جولایی اظهار داشت: برخی حاشیه‌های ایجادی در مجمع نباید در انتخاب افراد موثر باشد زیرا تمامی کاندیداها علاوه بر جایگاهی که در فضای خارج از بحث ورزش دارند، جایگاه یکسانی برای اداره کل دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: کسی افراد را مجبور نخواهند کرد که به شخص خاصی رأی دهند و هر شخصی که انتخاب شود باید زیر نظر اداره‌کل به کار خود ادامه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار