قدردانی از مربیان ومعاونین پرورشی فعال کاشمر

همزمان با ایام هفته امور تربیتی و روز تربیت اسلامی طی مراسم ویژه ای در سالن همایش شهید شهابیان از مربیان و معاونین پرورشی تقدیر می شود.

کد مطلب: ۶۰۰۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، ابراهیم ترکمانی کارشناس فرهنگی وهنری آموزش وپرورش کاشمر به مناسبت فرا رسیدن هشتم اسفندماه روز امورتربیتی وهفته تربیت اسلامی،مهم ترین برنامه های اجرایی حوزه فرهنگی هنری و پرورشی درهفته امورتربیتی را تشریح کرد.
کارشناس فرهنگی وهنری گفت: شنبه هفت اسفند ماه ، جشنواره حضوری مسابقات هنر های دستی وتجسمی، با حضور 450نفر از برگزیدگان دانش آموزهنرمند وفرهیخته، پسران در کانون لقمان ، دختران درکانون عاطفه وآموزشگاه شاهد هاجر از ساعت 8 تا 12 ظهربرگزار می گردد
ترکمانی افزود در روزیکشنبه هشت اسفند ، همایش مربیان ومعاونین ارزشمند پرورشی در سالن همایش معلم شهید شهابیان با شرکت کلیه مربیان و معاونین پرورشی مدارس در مقاطع مختلف با برنامه های ویژه برگزار می گردد.
وی تقدیراز پیشکسوتان، مربیان و معاونین پرورشی فعالان را با اهدای تقدیر از وزارت،اداره کل، سازمان دانش آموزی و مدیریت آموزش وپرورش شهرستان را از دیگر برنامه های 8اسفند عنوان کرد.
ترکمانی روزدوشنبه،را برای برگزاری جشنواره حضوری سرود دوره متوسطه اول دختران،
در محل سالن همایش معلم شهید شهابیان و سه شنبه زمان برگزاری مسابقه بزرگ کتاب خوانی فرهنگی هنری با شرکت 1500 نفر دانش آموز در سطح مدارس شهر روستا دانست.
کارشناس فرهنگی وهنری چهارشنبه را به جشنواره حضوری سرود متوسطه دوره دوم دختران در محل سالن همایش معلم شهید شهابیان عنوان و تصریح نمود که بخشنامه های مربوطه به در این خصوص به مدارس ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار