معاون سوادآموزی استان بوشهر خبر داد؛

آموزش دهندگان واجد شرایط دوره‌های سواد آموزی در استان بیمه می‌شوند

غلامرضا دانش فر معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: از ابتدای سال جدید آموزش دهندگان واجد شرایط دوره‌های سواد آموزی در استان بیمه می‌شوند.

کد مطلب: ۶۰۰۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، غلامرضا دانش فر معاون سوادآموزی استان بوشهر در نشست بهبود کیفیت سوادآموزی استان بوشهر گفت : از ابتدای سال ۱۳۹۶ آموزش دهندگان واجد شرایط دوره های سواد آموزی در استان بیمه می شوند .

دانش فر افزود : مؤسسات غیردولتی طرف قرارداد بر اساس ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی باید فهرست آموزش دهندگان خود را که توسط واحدهای سواد آموزی ۱۸ منطقه و شهرستان استان تایید می‌شوند، براساس حداقل حقوق و دست مزد قانون کار ماهیانه تنظیم و به تامین اجتماعی ارائه دهند.

وی تصریح نمود : آموزش دهنگان واجد شرایط این طرح در دوره سواد آموزی به روش کلاسی ماهانه ۲۰ روز و به روش گروهی و فرد به فرد به ازای هر نفر ۴ روز، در دوره انتقال ۲۱ روزه و در دوره تحکیم ۴ روز در ماه از حق بیمه بهره‌مند می‌شوند.

دانش‌فر تاکید نمود : این طرح هیچ گونه تعهدی برای آموزش و پرورش و متقابلاً هیچ گونه حق اداری و استخدامی را برای آموزش دهندگان ایجاد نمی کند و موسسات مکلفند که برای رعایت حقوق آموزش دهندگان نسبت به انعقاد قرارداد آموزشی و امضای آن توسط آموزش دهندگان اقدام کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار