لزوم برنامه‌ریزی برای افزايش 10 درصدی تولید آبزیان در سال 96

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با اشاره به افزايش 3000 تنی توليدآبزيان در سال جاری، بر لزوم برنامه‌ريزی برای افزايش 10 درصدی در سال آینده تاکید کرد.

کد مطلب: ۵۹۸۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، حسن خيريانپور در پنجمين نشست كارگروه تخصصی امور اقتصادی استان اظهار داشت: وجود دريای خزر پتانسيل بسيار بالايی در افزيش توليد، اشتغال و بطور كلی توسعه اقتصادی استان مازندران است كه باید برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر و عملیاتی‌تر جهت بهره برداري از اين نعمت خدادادی اقدام کرد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداری مازندران توسعه پرورش و توليد انواع ماهيان بويژه ماهيان خاوياري و قزل آلا در قفس داخل دريا را يكي از برنامه هاي اصلي استان جهت بهره مندي از مواهب و ظرفيت هاي دريا دانست و افزود: در اين جلسه با همكاری همه دستگاه ها بويژه محيط زيست ،بنادر و دريانوردي ،شيلات ،دامپزشكي و ... چند مشكل اصلی در اين زمينه بررسی و مورد حل و فصل قرار گرفت.

خيريانپور با اشاره به افزايش 3000 تني توليدآبزيان در سال جاری و برنامه ريزی براي افزايش 10 درصدی درسال آينده، توجه به مسئله بازار و بازاريابي داخلی و خارجی را بسيار حائز اهميت خواند و خواستار توجه ويژه همه دستگاه ها و تشكل هاي مرتبط به اين امر مهم شد.

وی در بخش ديگري از سخنان خود در این نشست با اشاره به رتبه اول استان در اعطاي تعداد پرداخت تسهيلات از محل بسته رونق توليد، از پرداخت 975 فقره تسهيلات به مبلغ بيش از 406 ميليارد تومان به بنگاه‌های اقتصادی دو بخش صنعت و معدن و كشاورزی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار