مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم

«دفاع از ارزش ها» و «استکبارستیزی» وجه مشترک 22 بهمن با دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم گفت: استکبارستیزی و دفاع از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی، از وجوه مشترک یوم الله 22 بهمن با حماسه سال های دفاع مقدس است.

کد مطلب: ۵۹۵۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، احمد حسینی با گرامیداشت فرارسیدن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن تجلی وفاداری مردم با رهبری و نظام و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این روز بزرگ یادآور 38 سال استقامت شجاعانه ملت استواری است که در برابر زیاده خواهی کسانی که به اسم حقوق بشر انواع ظلم و جنایت ها را به بشریت تحمیل می کنند، تمام قد ایستاده و در این راه، جان خود را نیز تقدیم کرده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم تاکید کرد: ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی مثل همیشه پا به پای مسئولان خدمتگزار، موقعیت شناسی خود و درک صحیح از جریانات جهانی را به اثبات می رساند و با حضور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن، تبعیت از اوامر رهبر و مقتدای خویش و تشکیل بنیانی مرصوص و نفوذناپذیر در برابر سلطه گران را به همه جهانیان اعلام می کند.

وی با اشاره به وجوه مشترک راهپیمایی 22 بهمن با حماسه سال های دفاع مقدس گفت: نشات گرفتن از جریان عاشورا، تبعیت از ولایت فقیه، دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، استکبارستیزی و حضور همه جانبه تمامی گروه ها و قشرهای مردم، از وجوه مشترکی است که در حماسه باشکوه 22 بهمن و سال های حماسه و ایثار مشهود است.

حسینی، لبیک به ندای شهیدان را یکی از مهمترین وجوه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن عنوان و تصریح کرد: حضور در این راهپیمایی عظیم از یک سو لبیک به ندای شهیدان در اطاعت از ولایت فقیه و جلوگیری از آسیب به نظام و از سوی دیگر قدرشناسی از شهیدان والامقام است زیرا شهدا در عرش الهی بر ما زمینیان نظاره می کنند و شاهد اعمال ما هستند.

وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن در قم از جلوه خاصی برخوردار است زیرا قم، حرم اهل بیت(ع) و طلایه دار آغاز نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است که از این شهر، پیام انقلاب به سرتاسر جهان صادر شد و می بینیم که امروز، پیام رهایی بخش انقلاب برای ملت های آزادیخواه جهان تا تشکیل جبهه مقاومت و حماسه شهدای مدافع حرم پیش رفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم در پایان با اشاره به اینکه 22 بهمن نه صرفا یک روز بلکه یک جریان پویا، انقلابی و زنده در تاریخ انقلاب ماست، تاکید کرد: نسل انقلاب و نسل های بعد از آن همه با هم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت می کنند و در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، اعلام می کنند یک ایرانی مسلمان، از هیچ تهدید و تحریمی نمی هراسد و با بهره گیری از توان داخلی و ظرفیت هایی همچون اقتصاد مقاومتی، تا رسیدن به صبح ظفر و ظهور دولت یار، محکم و استوار در برابر انواع تهدیدات و تحریمهای نظام سلطه ایستاده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار