بسیج‌ سازندگی مازندران دو واحد مسکونی نیازمندان را واگذار کرد

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با اشاره به لزوم توجه به محرومان و گسترش فعالیت جهادی گفت: در دهه مبارک فجر دو واحد مسکن مخصوص محرومان در شهرستان ساری واگذار شد.

کد مطلب: ۵۹۴۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، سرهنگ جواد بخشی با اعلام این خبر اظهار داشت: این دو واحد ساختمانی خانه محرومین در روستاهای هولا و رحمان آباد بخش مرکزی ساری قرار دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران گفت: واحدهای مسکونی نیازمندان استان با اقدام جهادی بسیج سازندگی و همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در قالب واحدهای 80 متری در مدت دو ماه تکمیل و در مرحله واگذاری قرار گرفت.

وی افزود:از اردیبهشت سال گذشته با اقدام بسیج سازندگی مازندران و شهرستان‌های تابعه، ساخت 160 خانه محروم در دستور کار قرار گرفت و راه اندازی و هم‌اینک ساخت 8 واحد مسکونی در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ بخشی همچنین اجرای تفاهم نامه با کمیته امداد درجهت خانه دار شدن نیازمندان را یکی از اقدامات شاخص در استان دانست و گفت: بسیج سازندگی سپاه کربلا مصمم است پروژه مسکونی نیازمندان را تا پایان سال به مرحله تکمیل برساند.

وی میزان اعتبار تکمیل دو واحد مسکونی را بالغ بر 46 میلیون تومان از منابع کمیته امداد امام(ره)، خیرین و کمک های جهادی بسیج سازندگی سپاه کربلا عنوان کرد و افزود: 160 واحد مسکونی نیازمندان استان در مرحله ساخت و تکمیل قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار