همزمان با پنجمین روز از دهه مبارکه فجر انقلاب؛

کلنگ پارک هنرمندان و سالن نمایش کف لامرد زده شد

کلنگ پروژه سالن نمایش کف و پارک هنرمندان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال با حضور مسئولان شهرستان لامرد زده شد.

کد مطلب: ۵۹۴۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا فارس، عبدالله حسینی در حاشیه آیین کلنگ زنی پارک هنرمندان و سالن نمایش کف با بیان اینکه باید از فضاها و ظرفیت های موجود در شهرستان استفاده کنیم، اظهارکرد: برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی برای جوانان و عموم مردم نیازمند آماده سازی زیر ساخت ها است.

فرماندار لامرد با اشاره به اینکه سال ها است جوانان هنرمند لامردی برای استفاده از فضای کار در زمینه های نمایش ، فیلم سازی و ... دچار مشکلاتی هستند، افزود: پارک پردیسان دارای فضا های مناسبی برای احداث سالن پلاتو کف و مرکز آموزش های هنری و فرهنگی است و این پارک در محله ای قرار دارد که خیرین بسیاری در آن زندگی می کنند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره استانی فیلم کوتاه برکه در لامرد خاطر نشان کرد: برای توسعه حوزه فرهنگ و هنر و برای رشد و شناسایی استعداد های جوانان لامردی باید از تمامی ظرفیت ها بهره مند شوند.

این مقام مسئول استفاده از ظرفیت های بومی را یک امر موثر در توسعه و پیشرفت شهرستان دانست و اذعان کرد: توسعه و پیشرفت جوانان در گرو فعالیت جوانان و پویایی و سلامت آن ها است.

گفتنی است کلنگ پروژه سالن نمایش کف و پارک هنرمندان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال با حضور مسئولان شهرستان لامرد زده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار