مرحله دوم بازدید دانش آموزان همدان از شعب سازمان تامین اجتماعی

دانش آموزان مدارس استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، رییس و معاون سازمان دانش آموزی استان همدان از شعب سازمان تامین اجتماعی بازدید کردند.

کد مطلب: ۵۹۳۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در این بازدید، ضمن اشاره به مهم بودن خدمات سازمان دانش آموزی و اهمیت دانش آموزان، بر ایجاد رابطه بین مدارس و نهادهای اجتماعی تاکید کرد.

مصطفی خزاعی گفت: تربیت اجتماعی دانش آموزان یکی از رسالت های مهم آموزش و پرورش است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: نوجوانان و جوانان امروز که در مدارس و دانشگاه ها در حال تحصیل هستند، فردا جزو جامعه شاغلین کشور قلمداد می شوند و می توانند با آگاهی لازم و کسب شناخت از سازمان تامین اجتماعی، تصمیمات بهتر و آگاهانه تری در زندگی خود بگیرند .

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان همدان نیز در این بازدید گفت: سازمان تامین اجتماعی بر اساس مشتری مداری و فرهنگ سازی عمومی، آگاهسازی مجامع فرهنگی و علمی از جمله گروه های دانش آموزی و دانشجویی با مفاهیم بیمه و تامین اجتماعی را از اولویت های مهم امور فرهنگی و اجتماعی خود قرار داده است .
وی خاطرنشان کرد: نسل جوان ما با آشنایی هر چه بیشتر با این مفاهیم به طور قطع در آینده با آگاهی بیشتر و مشکلات کمتر در حوزه های بیمه ای و تامین آتیه خود و خانواده مواجه خواهد شد و تداوم چنین برنامه هایی جهت افزایش آگاهی و دانش جامعه از اولویت های کاری سازمان تامین اجتماعی می باشد .

رییس سازمان دانش آموزی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: براساس توافق نامه انجام شده بین معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی و سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش، بازدید دانش آموزان از شعب تامین اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است .

سید امید محمودی افزود: امسال 600 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم، در دو مرحله ی 15 گروهه از شعب سازمان تامین اجتماعی استان همدان بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار