انهدام باند سرقت مسلحانه طلا در کردکوی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری چهارنفر از اعضاء یک باند سرقت مسلحانه در کردکوی که طی دو مرحله اقدام به سرقت ۹ کیلوگرم طلا کرده بودند، خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۲۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، سردار "علی اکبر جاویدان" در خصوص جزئیات دستگیری اعضاء این باند گفت: در پی وقوع دو فقره سرقت مسلحانه از دو ویزیتور طلا در گرگان طی چند ماهه گذشته مراتب شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: سارقان با شناسایی افرادی که در خرید و فروش طلا به عنوان ویزیتور در سطح شهر فعالیت داشتند، آنان را تحت نظر گرفته و در فرصتی مناسب با تهدید سلاح گرم اقدام به سرقت می­کردند.

سردار جاویدان ادامه داد: سارقان در مرحله اول بهمن ماه سال گذشته اقدام به سرقت چهار کیلو گرم طلا در خیابان ولی عصر و در مرحله بعد در یکی از میادین گرگان با شناسایی سوژه مورد نظر پنج کیلوگرم طلا را به سرقت بردند.

این مقام ارشد انتظامی استان به تلاش­ها و اقدامات موثر پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری سارقان اشاره کرد و گفت: پس از مدت­ها کار اطلاعاتی و پلیسی و راهنمایی مال باختگان هویت یکی از سارقان توسط ماموران پلیس آگاهی شناسایی و مراتب دستگیری وی با هماهنگی مراجع قضائی در دستور کار قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار