برگزاری دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روز جهانی تالاب ها در شادگان

دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری روزجهانی تالاب ها در شهرستان شادگان برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۱۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری روزجهانی تالاب ها در شهرستان شادگان به ریاست فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور خسرو نشان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان،سید عادل مولا معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، جمعی از مسئولین ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

بهروزفرج اللهی فرماندار شادگان در این جلسه با اشاره به حضور گردشگران و سفیران کشورهای خارجی در مراسم روز تالاب ها که در شهرستان شادگان برگزاری می شود، اظهار داشت:با توجه به اعلام آمادگی سفرای سه کشور؛ نروژ، آلمان و بلژیک برای حضور در مراسمی که برای روز تالاب ها تدارک دیده شده است، با معرفی صنایع بومی و دریایی شهرستان شادگان از مهمانان کشوری و خارجی پذیرایی می شود .
فرماندار شادگان ادامه داد: ارایه صنایع دستی ، غذاهای محلی ، بازیها و آداب و رسوم سنتی این شهر و مردمان بومی تالاب بخشی از برنامه های مراسم روز تالاب ها، در تالاب شادگان و روستای صراخیه می باشد .
گفتنی است، مراسم گرامیداشت روز جهانی تالاب‌ها با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، برخی وزرا، هیئت های کشورهای همسایه و تعدادی از سفرای کشورهای خارجی در روز ۱۴ بهمن سال جاری در مجتمع گردشگری صراخیه برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار