موفقیت معلمان رباتیک در مدارس کره جنوبی
کاربرد معلمان رباتیک در حوزه آموزش زبان های خارجی از آنجایی حائز اهمیت و مثبت است که این ربات ها با نرم افزارهای ویژه، آموزش صحیحی در بخش تلفظ و گفتار ارائه می دهند و دانش آموزان را دچار سردرگمی تلفظ های چندگانه نمی کنند.
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا به نقل از آسیا نیوز، از زمانی که روبات ها جای معلمان را در مدارس کره جنوبی گرفته اند، همه چیز در حال پیشرفت است و معلمان رباتیک که به ویژه برای آموزش زبان انگلیسی به کار می روند، عملکرد مثبتی در مدارس این کشور دارند.
کاربرد معلمان رباتیک در حوزه آموزش زبان های خارجی از آنجایی حائز اهمیت و مثبت است که این ربات ها با نرم افزارهای ویژه، آموزش صحیحی در بخش تلفظ و گفتار ارائه می دهند و دانش آموزان را دچار سردرگمی تلفظ های چندگانه نمی کنند.
از دیگر ویژگی های قابل توجه معلمان رباتیک این است که برنامه درسی که برای آن ها تعریف شده است بسیار متنوع و همراه با بازی های سرگرم کننده و خلاقانه است که مانع از کسالت و خستگی دانش آموز می شود.
ارسال دیدگاه