محمود افشاردوست در گفت و گو با پانا:

نبود داورزنی خللی در انتخاب مربی به وجود نمی آورد/ از رفتن او ناراحتیم

دبیر فدراسیون والیبال گفت: داورزنی از مدیران ارشد ورزش کشور است و دوست داشتیم تا المپیک 2020 در فدراسیون والیبال حضور داشته باشد.

کد مطلب: ۵۹۱۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد

محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال در گفت و گو با پانا در واکنش به رفتن داورزنی از این فدراسیون گفت: دوست نداشتم چنین اتفاقی بیافتد چرا که ما با داورزنی اهداف بلند مدت در فدراسیون والیبال داشتیم و خودمان را برای المپیک 2020 آماده کرده بودیم اما به یکباره تغییراتی در فدراسیون رخ داد و داروزنی به وزارت ورزش منتقل شد.

وی افزود: البته قبلاً هم صحبت‌هایی مبنی بر انتقال داورزنی شده بود به هر حال او از مدیران ارشد ورزش است و دورانی که در فدراسیون بود واقعاً تحول ایجاد کرده بود اما به هر حال تصمیم گیرنده افراد بالادستی هستند و حتماً آن‌ها صلاح دیدند که داورزنی به وزارت ورزش منتقل شود در هر حال خانواده والیبال از این موضوع کمی ناراحت است چرا که ما با داورزنی برای پیشرفت والیبال به جاهای خوب رسیده بودیم.

افشاردوست در مورد اینکه داورزنی در هر دو پست فعالیت می‌کند یا خیر گفت: من اطلاعی ندارم و نمی‌دانم قرار است در هر دو پست باشند یا اینکه تنها در وزارت ورزش کار کنند در مورد سرپرستی فدراسیون هم کسی با من صحبتی نکرده است اما فکر می‌کنم خود داورزنی بتواند به عنوان سرپرست در فدراسیون والیبال فعلاً فعالیت کنند به هر حال باید دید که تصمیمات بعدی چه خواهد بود.

دبیر فدراسیون والیبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی و حضور استویچف در تهران اظهار کرد: چند روزی استویچف مهمان ما بود و در این مدت تمام تلاش ما این بود که پتانسیل والیبال را به او نشان بدهیم. او عمل‌کرد بازیکنان در لیگ و کمپ تیم های ملی را مورد بررسی قرار داد و از امکاناتی که فدراسیون والیبال برای بازیکنان در نظر گرفته دیدن کرد. بعد از اینکه از ایران رفت هم در مورد نقاط ضعف و قوت والیبال صحبت کرده بود اما به صورت دقیق عنوان نکرده بود که پیشنهاد ما را برای قبول هدایت تیم ملی والیبال رد می‌کند یا می‌پذیرد و تنها خواسته اش این بود هر وقت به کشورش برگشت نظر نهایی اش را به ما بگوید به همین دلیل نمی‌توانیم در مورد اینکه آیا پیشنهاد ما را قبول کرده یا نه نظر نهایی را بدهیم.پیش بینی هم البته نمی‌شود کرد چرا که گاهی اوقات همه تلاش می‌کنند و شرایط به نظر خوب می‌رسد اما نظر مربی چیز دیگری است در هر حال ما تلاش خودمان را می‌کنیم و امیدواریم بهترین مربی را برای تیم ملی انتخاب کنیم.

افشاردوست به برنامه‌های دیگر فدراسیون جهت انتخاب مربی اشاره کرد و گفت: کولاکویچ هم چند روزی در تهران میهمان ما خواهد بود و از امکانات والیبال دیدن می‌کند. هر دو مربی گزینه های بسیار خوبی هستند و امیدوارم انتخاب ما برای سرمربی تیم ملی بهترین باشد.

وی در پاسخ به اینکه با نبود داورزنی کار انتخاب سرمربی چگونه انجام می شود،اظهار کرد: مانعی وجود ندارد به هر حال ما در فدراسیون همگی یک هدف داشتیم و آن هم این بود که به نحو احسن سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم و حالا با نبود یک نفر خللی در روند کار به وجود نمی‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار