ثبت بيش از 444 هزار تماس با مرکز فوريت‌های پليسی 110 مازندران

معاون عمليات فرماندهی انتظامی مازندران از ثبت 444 هزار و 441 تماس با مرکز فوريت‌های پليسی 110 استان خبر داد.

کد مطلب: ۵۶۷۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، سرهنگ ناصرعلی صفرپور امنيت را پديده‌ای عنوان کرد که بر همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها تأثير می‌گذارد، اظهار داشت: از طريق امنیت انجام هرگونه کنش و واکنش در عرصه‌ی حيات فردی و اجتماعی امکان‌پذير خواهد بود.

سرهنگ صفر پور خاطر نشان کرد: يکي از مهمترين اهداف نيروی انتظامی ايجاد امنيتی پايدار با استفاده از مشارکت‌های مردم و ساير سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی است که برای دستيابی به اين امر مهم و تحقق شعار پليس پاسخگو مرکز فوريت هاي پليسی 110 در ناجا تشکيل شد.

وي دريافت و تجزيه و تحليل درخواست‌های انتظامي ،اطلاعاتي و امنيتي شهروندان در بازه زماني کوتاه به منظور اتخاذ تاکتيک هاي مناسب براي پيشگيري از جرم و کاهش آن را از ديگر اهداف نيروي انتظامي در راه اندازي مرکز فوريت هاي پليسي 110 در ناجا عنوان کرد و افزود : بيش از 444 هزار و 441 تماس به دو صورت حضوري و تلفني با مرکز فوريت هاي پليسي 110 در سطح استان طي سال جاري انجام شد .

صفرپور با اشاره به اين که 54 درصد اين تماس ها عملياتي بوده است، گفت،: 35 درصد اين تماس ها دريافت مشاوره و راهنمايي از پليس و 11 درصد از آنها تماس هاي غير قابل رسيدگي بوده است .

سرهنگ صفرپور از رضايمندي 96درصدي مردم از خدمات فوريت هاي پليسي110در استان خبر داد و خاطر نشان کرد:مشارکت مردم با نيروي انتظامي منجر به افزايش احساس امنيت ، توسعه امنيت پايدار و پيشرفت جامعه در تمامي زمينه هاي اجتماعي ، اقتصادي ، فرهنگي و ... خواهد شد .

سرهنگ صفرپور با اشاره به راه اندازي مجدد سامانه پيام کوتاه 110 فوريت هاي پليسي در معاونت عمليات، با هدف تحقق شعار پليس پاسخگو بوده است، گفت: اين سامانه برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان در جهت تامين امنيت اجتماعی و به منظور سهولت در برقراری ارتباط شهروندان با اين سامانه پيامکی، راه اندازی شد و شهروندان مي توانند، با ارسال پيامک درخواست خود از پليس را اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار