جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس دانش اموزی استان گیلان برگزارشد

مدیر سازمان دانش آموزی گیلان گفت:در دولت تدبیر امید فرصتهایی برای نمایندگان فراهم آمده تا صدای جامعه دانش آموزی را به گوش مسئولین برسانند.

کد مطلب: ۵۵۵۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،رئیس سازمان دانش آموزی گیلان ضمن خیرمقدم به کلیه اعضاء ونمایندگان مجلس دانش اموزی استان،از همکاری وارائه گزارش نمایندگان وهمچنین عملکرد آنها در شهرستانها تشکر نمودوگفت: ازشما نمایندگان انتظار می رودموضوعاتی را در شهرستانها پیگیری نمایید که بتوانید در همایشها وجلسات شهرستانی در حضور مدیران ومسئولان مطرح نموده وبازخورد درست ومنطقی آنها را در دل مدرسه وآموزش وپرورش برآیند نمایید.

مدیر سازمان دانش اموزی با اشاره براینکه حرف شما بهتر در دل دانش اموزان خواهد نشست چرا که از جنس خودشان هستید بیان کردند: بوفه های مدارس وتوزیع شیر وهمچنین تغذیه دوستان شما در مدرسه توسط شماها می تواند بررسی شود واین نیز یکی از موضوعاتی است که می توانید پیگیری نموده وجزء برنامه های کاریتان محسوب شود .

وی همچنین افزود: پیگیریهای شما در بخش آموزشی وکارهای پرورشی ومطرح نمودن آن برای مسئولین مربوطه،وهمچنین در جلسات مدیران نشان ،دهنده درک بالای شما ست و بیانگر این مسأله می باشدکه شما در جریان بسیاری ازکارها که در حوزه دانش آموز وآموزش وپرورش هست می باشید.

کرمی گفت: از آنجایی که شما مشاورین مدیر کل می باشید با مطالعه دقیق شرح وظایف خود وشناخت حدود اختیارات وبا دخالت منطقی وارائه راهکارها وپیشنهادات مناسب در حد توان خود به بررسی مشکلات بپردازید.

وی همچنین تاکید کرد: با توجه به اینکه چنین موقعیتی در دولت تدبیر وامید برایتان فراهم گردیده تا بتوانید حرف خود ودانش اموزان را به گوش مسئولین برسانید باید خدارا شاکر باشید وفرصت را غنیمت بشمارید.

مدیر سازمان دانش اموزی در پایان نیز از نمایندگان خواست درباره پرسش مهر امسال که توسط رییس جمهور محترم مطرح شده پیگیری نموده وکرسی های آزاد اندیشی را در شهرستانها برپا نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار